کد خبر: 53970
A

محسن هاشمی : راه اندازی هر ماه یک ایستگاه مترو در تهران قطعا امکان پذیر است

سیدکمال تقوی نژاد امروز در بخشی از برنامه های خود به عنوان کاندیدای شهرداری تهران اعلام کرد، در صورت انتخاب به عنوان شهردار تهران، "در بحث حمل و نقل ترافیک حداقل هر ماه از یک ایستگاه مترو بهره‌برداری خواهیم کرد و توسعه حمل و نقل شهری را در دستور کار قرار خواهیم داد." حال این پرسش مطرح می شود که آیا طرح ادعای راه اندازی و بهره برداری هر ماه یک ایستگاه جدید مترو در پایتخت با توجه به ظرفیت ها و زیرساخت های موجود، امکان پذیر بوده و یا تنها یک شعار تبلیغاتی و با کارکرد انتخاباتی است.

محسن هاشمی : راه اندازی هر ماه یک ایستگاه مترو در تهران قطعا امکان پذیر است

 به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ سیدکمال تقوی نژاد امروز در بخشی از برنامه های خود به عنوان کاندیدای شهرداری تهران اعلام کرد، در صورت انتخاب به عنوان شهردار تهران، "در بحث حمل و نقل ترافیک حداقل هر ماه از یک ایستگاه مترو بهره‌برداری خواهیم کرد و توسعه حمل و نقل شهری را در دستور کار قرار خواهیم داد."

حال این پرسش مطرح می شود که آیا طرح ادعای راه اندازی و بهره برداری هر ماه یک ایستگاه جدید مترو در پایتخت با توجه به ظرفیت ها و زیرساخت های موجود، امکان پذیر بوده و یا تنها یک شعار تبلیغاتی و با کارکرد انتخاباتی است.

خبرنگار موج در شورای شهر این سوال را با محسن هاشمی در میان گذاشت و رییس شورای شهر تهران که خود روزی رییس مترو تهران بود، برنامه فوق را اقدامی شدنی و به دور از شعارزدگی دانست.

وی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار اجتماعی موج تاکید کرد: با حداقل بودجه و با حداقل تجهیزات، راه اندازی هر ماه یک ایستگاه مترو در تهران امکان پذیر است.

وی بیان داشت: البته باید این حداقل بودجه در اختیار شهردار قرار گیرد تا بتواند برنامه خود را به درستی اجرایی کند. بنابراین در صورت تزریق حداقل بودجه به مترو، به طور قطع این برنامه امکان پذیر است.

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

  • ناشناس

    شهرداري در تأمين قطار مترو مانده است. حال اگر هر ماه يك ايستگاه راه اندازي شود آن وقت، مشكل كمبود قطار چه بايد كرد. اگر قطار شهري نباشد افتتاح ايستگاه به درد نمي‌خورد. شهرداري بايد اول قطار شهري هر خط را تأمين كند تا مردم در خط‌ها به خصوص در خط 3 بر اثر ازدحام جمعيت سوار هم نشوند.

ارسال نظر