کد خبر: 53998
A

فرماندار اهواز:‌ با تجمع‌کنندگان کارگری با احترام برخورد کرده‌ایم

فرماندار اهواز برگزارکنندگان تجمع‌های اخیر اهواز را کارگرانی معرفی می‌کند که حقوق عقب‌افتاده دارند و در همین حال تأکید دارد که مسئولان استانی با تجمع‌کنندگان با متانت و احترام برخورد کرده‌اند.

فرماندار اهواز:‌ با تجمع‌کنندگان کارگری با احترام برخورد کرده‌ایم

به گزارش دیده بان ایران؛ جمال عالمی‌نیسی در همین رابطه اظهار کرد:‌ روز یکشنبه گروه ملی صنعتی فولاد مقابل استانداری تجمع کرده بودند که حقوق معوقه خود را طلب می‌کردند. در روزهای قبل نیز تجمعلاتی از این دست برگزار شد که ما پیگیر مطالبات آنان هستیم.

او توضیح داد: متأسفانه وضعیت گروه ملی صنعتی فولاد خوب نیست و درآمد آن با هزینه‌اش همخوانی ندارد به همین دلیل حقوق‌ها دیر به دیر و با دو سه ماه تاخیر پرداخت می‌شود که این مسئله باعث شده است کارگران آن هرچند وقت یکبار تجمع کنند.

فرماندار اهواز درباره علت افزایش اعتراضات در این شهر گفت:‌ خوزستان استانی صنعتی است و عمده صنایع یعنی پتروشیمی‌‌ها هم در اهواز هستند، اکثر کارخانجات فولاد هم در اهواز هستند؛ به تبع این مسائل و مشکلات پیش می‌آید.

عالمی‌نیسی در همین حال تأکید کرد: ما فضا را برای تجمع‌کنندگان ناامن نکرده‌ایم. با کسی برخوردی نمی‌شود و کسی هم بازداشت نشده است.

او افزود: تا به حال چندین تجمع در اهواز برگزار شده که با همه آنان با متانت و احترام برخورد شده است و مسئولان نیز با آنان صحبت کرده‌‌اند. 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر