کد خبر: 54090
A
عضو شورای شهر در گفت و گو با دیده بان ایران؛

زهرا نژاد بهرام: با قاطعیت می گویم حناچی هیچگونه بیماری ندارد/ خبرپراکنی پیرامون بیماری لاعلاج شهردار جدید تهران کذب محض است

عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران در پاسخ به صحت و سقم داشتن یا نداشتن بیماری سخت آقای حناچی اظهار کرد: حدود یک سال است که آقای حناچی به دلیل پستی که دارند (معاون امور شهرسازی شهرداری تهران) به صورت مداوم با ما همکاری می کنند و در این مدت شاهد هیچگونه کسالت و بیماری از او نبوده ایم. با توجه به سن و سال آقای حناچی، بعید است که او دارای بیماری سختی باشد. حناچی هم همانند سایر افراد 54 ساله است و دارای بیماری لاعلاج و سختی نیست بنابراین با قاطعیت می گویم این خبر کذب محض است و آقای حناچی هیچ بیماری ندارد.

زهرا نژاد بهرام: با قاطعیت می گویم حناچی هیچگونه بیماری ندارد/ خبرپراکنی پیرامون بیماری لاعلاج شهردار جدید تهران کذب محض است

دیده بان ایران_سپیده اجلالی: در حالی که دو شهردار پیشین تهران به دلیل بیماری و مشمولیت قانون منع به کار گیری بازنشستگان از شهرداری رفتند، روز گذشته شورای شهر تهران پیروز حناچی را به عنوان سومین شهردار تهران برای تصدی شهرداری برگزیدند.

این در حالی بود که ساعاتی پس از انتشار خبر شهردار شدن حناچی، مخالفان او در توئیتر دست به کار شدند و اعلام کردند که حناچی برخلاف نجفی بیماری سختی دارد و تا پایان فرودین می تواند شهرداری تهران را اداره کند.

 

لذا زهرا نژاد بهرام در رابطه با صحت و سقم این خبر و پاسخ به این سوال که آیا اعضای شورا پیش از رای گیری پرونده پزشکی داوطلبان را مطالعه می کنند یا خیر، به خبرنگار دیده بان ایران گفت: خیر. اعضا پرونده پزشکی داوطلبان را مطالعه نکرده اند چراکه ما به داوطلبان اعتماد کامل داریم علاوه بر این موضوع، حدود یک سال است که آقای حناچی به دلیل سمت کاری خود(معاون امور شهرسازی شهرداری تهران)با ما همکاری می کند و در این مدت شاهد هیچگونه کسالت و بیماری از او نبوده ایم.

 

 

وی افزود: با توجه به سن و سال آقای حناچی، بعید است که او دارای بیماری سختی باشد. حناچی هم همانند سایر افراد 54 ساله است و دارای بیماری ناعلاج و سختی نیست بنابراین با قاطعیت می گویم این خبر کذب محض است و آقای حناچی هیچ بیماری ندارد.

 

این عضو کمیسیون معماری و شهرسازی شورای پنجم تهران در خصوص این که آیا شورای قصد پایان دادن به حواشی پیرامون شهرداری را ندارد، خاطرنشان کرد: شورای شهر تهران به رسانه ها اعتماد دارد به همین دلیل تلاش می کند تا هیچگونه مشکلی و اختلافی بین رسانه های، شهرداری، شورا و مدیریت شهری وجود نداشته باشد. در برخی موارد نیز که رسانه ها یا برخی از افراد اقدام به شایعه پراکنی و فرافکنی می کنند، شورای سعی می کند که با اغماض با آنان برخورد کند.

 

نژاد بهرام همچنین تصریح کرد: متاسفانه مردم انتظار دارند که تمامی مشکلات کشور اعم از رسیدگی به برخی از رفتار های اصولگرایان را شورای شهر حل و فصل نماید که این موضوع امکان پذیر نیست.

 

وی در پایان در رابطه با این که حناچی تا چه میزان می تواند در حوزه شهری تغییرات مثبتی ایجاد کند، بیان کرد: آقای حناچی نیروی توانمند در حوزه شهری و شهرداری است. البته با توجه به تجربه ای که آقای حناچی در معاونت شهرداری در مورد شهرسازی در شهرداری داشتند می توانند بسیار موفق در سمت خود ظاهر شوند. گفتنی است رویکرد آکادمیک حناچی و همچنین ارائه خدمات ارزنده به شهروندان از جمله مصادیقی است که می توان به آن اعتماد و اطمینان داشت.

 

این عضو شورای شهرتهران در پایان گفت: تمام اعضای شورا به آقای حناچی خوشبین هستند چراکه تمامی تجربه های او برای اعضا قابل اعتماد است.

 

 

 

 

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر