کد خبر: 54478
A

ضرب و شتم عجیب یک کودک در مهاباد

مهران یوسفی، رییس اداره بهزیستی شهرستان مهاباد، در تشریح این خبر گفت: با گزارش دریافتی از بیمارستان امام خمینی(ره) مبنی بر یک مورد مشکوک به ضرب و شتم کودک، بلافاصله ماموران اورژانس اجتماعی این اداره در محل حاضر شدند و پس از بررسی وضعیت جسمانی وی علایم آن را مشاهده کردند و مشخص شد این کودک، یک دختر ۶ ساله است که آثاری از سوختگی ناشی از آب داغ و وسایل گرم و کبودی در بدن وی به وضوح دیده می شود؛ ضمن این که از ناحیه پای راست نیز دچار شکستگی شده است.

ضرب و شتم عجیب یک کودک در مهاباد

به گزارش دیده بان ایران؛ رییس اداره بهزیستی شهرستان مهاباد با تایید ضرب و شتم یک کودک در این شهرستان گفت: حال عمومی این کودک چندان مساعد نیست و از لحاظ روحی و جسمی دچار لطمه های شدیدی شده. از این رو هم اکنون در بیمارستان بستری و ممنوع‌الملاقات است.

مهران یوسفی، رییس اداره بهزیستی شهرستان مهاباد، در تشریح این خبر  گفت: با گزارش دریافتی از بیمارستان امام خمینی(ره) مبنی بر یک مورد مشکوک به ضرب و شتم کودک، بلافاصله ماموران اورژانس اجتماعی این اداره در محل حاضر شدند و پس از بررسی وضعیت جسمانی وی علایم آن را مشاهده کردند و مشخص شد این کودک، یک دختر ۶ ساله است که آثاری از سوختگی ناشی از آب داغ و وسایل گرم و کبودی در بدن وی به وضوح دیده می شود؛ ضمن این که از ناحیه پای راست نیز دچار شکستگی شده است.

یوسفی با بیان این که آثار خشونت در بدن وی قابل رویت است، اضافه کرد: با هماهنگی انجام شده و تایید شبکه بهداشت و درمان و اداره بهزیستی، شکایت علیه مجرم تنظیم و به مراجع قضایی تحویل شد.

وی با بیان این که این کودک توسط مادربزرگ نانتی خود به بیمارستان منتقل شده است، اظهار داشت: هنوز علت این حادثه و هویت افرادی که نسبت به ضرب و شتم این کودک اقدام کرده اند، مشخص نیست.

رییس اداره بهزیستی مهاباد گفت: حال عمومی این کودک چندان مساعد نیست و از لحاظ روحی و جسمی دچار لطمه های شدیدی شده است. از این رو هم اکنون در بیمارستان بستری و ممنوع الملاقات است.

منبع: خبرآنلاین

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر