کد خبر: 54506
A

توضیح پلیس درباره فیلم تیراندازی به یک جوان بلوچ در پمپ بنزین

راننده خاطی با بی احترامی و تحریک شهروندان با حرکت به سمت یکی از مأموران قصد تعدی به وی را داشت که در این هنگام فرد دیگری نیز با سوء استفاده از شلوغی و ازدحام جمعیت از پشتِ سر با حمله به این مأمور، قصدِ خلع سلاحِ سازمانی او را کرد.

توضیح پلیس درباره فیلم تیراندازی به یک جوان بلوچ در پمپ بنزین

سردار طاهری درباره انتشار فیلمی در فضای مجازی مبنی بر تیراندازی و کشته‌شدن یک جوان بلوچ در مقابل پمپ‌بنزین توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش دیده بان ایران، سردار احمد طاهری، در پی انتشار کلیپی در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی مبنی بر تیراندازی و کشته شدن یک جوان بلوچی مقابل پمپ بنزین شهر خاش به خاطر ۱۰ لیتر بنزین، گفت: شب گذشته در پی گزارش مردمی به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تجمع و شلوغی منجر به درگیری در پمپ بنزین "سرحد" شهرستان خاش بلافاصله عوامل انتظامی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی اولیه مشخص شد علت تجمع و تنش به وجود آمده، ورود بدون نوبت یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ به داخل صف بنزین و اعتراض شهروندان به راننده این خودرو بوده است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با توجه به ازدحام جمعیت و استمداد مردم از پلیس برای بررسی و پایان دادن به تنش به وجود آمده، یکی از مأموران گشت کلانتری ۱۲ شهرستان خاش وارد عمل می شود.

جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: راننده خاطی با بی احترامی و تحریک شهروندان با حرکت به سمت یکی از مأموران قصد تعدی به وی را داشت که در این هنگام فرد دیگری نیز با سوء استفاده از شلوغی و ازدحام جمعیت از پشتِ سر با حمله به این مأمور، قصدِ خلع سلاحِ سازمانی او را کرد.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: مأمور پلیس ضمن درخواست از شهروندان برای متفرق شدن، جهت جلوگیری از خلع سلاح و بروز خطرات احتمالی، با بکارگیری قانون سلاح به فرد مهاجم هشدار می دهد اما این فرد باحمله به مأمور پلیس، ناگهان دستش را به سمت سلاح برده و ماشه را چکانده که منجر به شلیک یک گلوله و زخمی شدن یکی از رانندگان حاضر در پمپ بنزین از ناحیه کتفِ راست می شود.

وی ادامه داد: با توجه به اقدام غیرقانونی این فرد در تمرد و تعدی به مأمور پلیس و شلیک گلوله، مأموران بلافاصله وی را دستگیر و به مقر انتظامی انتقال دادند.

جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: مجروح حادثه بلافاصله به مراکز درمانی منتقل و پس از مداوا ترخیص شد که در عیادت مسئولان انتظامی وضعیت جسمانی وی مطلوب بوده است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر