کد خبر: 54622
A

بطحایی در کمیسیون آموزش؛ پاسخگوی وضعیت اردوگاه باهنر و انتصابات سیاسی وزارت آموزش و پرورش می‌شود

عضو هیات رئیسه کمیسیون اصل ۹۰ مجلس با بین اینکه دلایل واگذاری اردوگاه شهید باهنر همچنان در هاله‌ای از ابهام است، از پاسخگویی وزیر آموزش و پرورش دراین خصوص در کمیسیون متبوعش خبر داد.

بطحایی در کمیسیون آموزش؛ پاسخگوی وضعیت اردوگاه باهنر و انتصابات سیاسی وزارت آموزش و پرورش  می‌شود
به گزارش دیده بان ایران، امیر خجسته گفت: قرار است روز سه‌شنبه هفته جاری وزیر آموزش و پرورش در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس حاضر شده و به سوالات  مطرح شده پاسخ دهد. امیر خجسته گفت: مطالبات و معوقات فرهنگیان باوجود قول‌های مکرر هنوز پرداخت نشده است، همچنین میزان دریافتی آن‌ها بسیار ناچیز است و آقای وزیر باید از حقوق آن‌ها در هیات دولت دفاع کند چراکه با این شرایط اقتصادی دیگر نمی‌توان با حقوق یک میلیون و پانصد هزار تومان یا دو میلیون تومان زندگی کرد.

 

بطحایی با تحقیق و تفحص از بانک سرمایه همکاری لازم را ندارد

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با این اینکه چند شیفت کار کردن معلمان در پی اجرای "طرح تمام وقت" موجب می‌شود آن‌ها نتوانند کارایی مناسبی در کلاس‌های درس داشته باشند، ادامه داد: موضوع دیگر مربوط به بانک سرمایه می‌شود که قرار بود تحقیق و تفحص از آن صورت گیرد اما آقای وزیر همکاری لازم را ندارد.

دلایل واگذاری اردوگاه شهید باهنر همچنان در هاله‌ای از ابهام

این نماینده مجلس همچنین درخصوص واگذاری اردوگاه شهید باهنر، افزود: واگذاری این اردوگاه حرف و حدیث‌های بسیاری وجود دارد که وزیر آموزش و پرورش باید آن را شفاف‌سازی کرده و موضوع اجاره به شرط تمدید این مکان که سرمایه آموزش و پرورش و فرهنگیان است را توضیح دهد.

انتصابات سیاسی در آموزش و پرورش به چه معنا است؟

خجسته بیان کرد: سه فقره سوال بنده از وزیر آموزش و پرورش شامل 18موضوع می‌شود که آشفتگی در آموزش و پرورش به دلیل استفاده از مدیران ناکارآمد و انتصابات سیاسی یکی دیگر از این موارد به شمار می‌آید.

فرهنگیان عملا از داشتن بیمه تکمیلی محروم هستند

عضو هیات رئیسه کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بیمه سلامت برای فرهنگیان به درستی اجرای نشد و به تازگی بیمه طلایی آن‌ها نیز کاربرد خود را از دست داده است، گفت: فرهنگیان عملا از داشتن بیمه تکمیلی محروم هستند و این موضوع به‌هیچ‌عنوان قابل پذیرش نیست./خانه ملت

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر