کد خبر: 54760
A
حواشی پیرامون صدور حکم حناچی ادامه دارد:

عضو شورای شهر تهران: منتظر نظر رحمانی‌فضلی هستیم

عضو شورای شهر تهران درباره سرنوشت حکم حناچی شهردار منتخب تهران گفت: بر اساس آخرین اطلاعاتی که در اختیار داریم این حکم از وزارت اطلاعات به وزارت کشور ارسال شده است و اکنون منتظر نظر آقای رحمانی فضلی درباره این حکم هستیم و ایشان باید نظر نهایی را ابلاغ کنند.

عضو شورای شهر تهران: منتظر نظر رحمانی‌فضلی هستیم

به گزارش دیده بان ایران؛ محمود میرلوحی درباره آخرین وضعیت حکم شهرداری پیروز حناچی، گفت: نتیجه نهایی این حکم را به صورت مفصل فردا به رسانه‌ها و افکار عمومی و شهروندان اعلام خواهیم کرد و تا این لحظه هنوز خبر موثقی درباره سرنوشت این حکم اعلام نشده است که فعلا بتوانیم درباره آن توضیحی بدهیم.

این عضو شورای شهر تهران همچنین با تاکید بر این مساله که شورا به صورت جدی موضوع حکم شهرداری پیروزحناچی را پیگیری می‌کند، به اعتمادآنلاین چنین توضیح داد: فرصت وزارت کشور برای ابلاغ حکم شهرداری آقای پیروزحناچی تا پایان امروز دوشنبه است و سه‌شنبه چنین فرصتی نیست.

وی همچنین در پاسخ به این پرسش که استعلام حکم پیروز حناچی در کدام نهاد همچنان در حال بررسی است، گفت: بر اساس آخرین اطلاعاتی که در اختیار داریم این حکم از وزارت اطلاعات به وزارت کشور ارسال شده است و اکنون منتظر نظر آقای رحمانی فضلی درباره این حکم هستیم و ایشان باید نظر نهایی را ابلاغ کنند./اعتمادانلاین

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر