کد خبر: 54790
A

موسوی لارگانی: قطعا به رییس صدا و سیما تذکر می‌دهیم

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان در ارتباط با حذف نام ایران از جلوی نام تیم ذوب آهن گفت: این بی مهری قابل پذیرش نیست و به نوعی باید از مردم اصفهان عذر خواهی شود چرا که قلب مردم اصفهان را آزرده خاطر کرده‌اند.

موسوی لارگانی: قطعا به رییس صدا و سیما تذکر می‌دهیم

به گزارش دیده بان ایران؛ حجت الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی در خصوص اقدام صدا و سیما نسبت به درج نکردن نام ایران در برابر تیم ذوب آهن و اعتراض ورزش دوستان اصفهانی، اظهار کرد: شنیدن این خبر که از همه تیم های کشور به جز ذوب آهن با پسوند ایران یاد شده است بسیار جای تاسف دارد و در اصل به عنوان یک ایرانی بسیار اندوهگین هستم.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس در خصوص حمایت همه کشورها از تیم‌های داخلی خود، گفت: همه کشورها به دنبال این هستند که حتی تیم‌هایی که منتسب به آنها نیستند را به کشور خود نسبت دهند، اما جای سوال است که صداوسیما از تیم ذوب آهن با سابقه درخشانی که در لیگ های آسیایی به ویژه حضور در فینال قهرمانی آسیا و لیگ برتر کشور دارد از کنار این مهم ساده بگذرد و به عنوان تیم ذوب آهن بدون پسوند ایران از این تیم یاد کند.

وی ادامه داد: قطعا به رئیس صداوسیما این تذکر داده خواهد شد که باید از مردم شریف و شهید پرور استان اصفهان که دینشان را به نظام و انقلاب اسلامی ادا کردند عذر خواهی شود، اگر به اتفاقات صورت گرفته در قبل از انقلاب بنگرید اولین شهری که حکومت نظامی در آن اعلام شد اصفهان بود و حتی در زمان جنگ تحمیلی نیز دلاور مردان اصفهانی خط شکنان جبهه حق علیه باطل بودند. 

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان تاکید کرد: این بی مهری قابل پذیرش نیست و به نوعی باید از مردم اصفهان عذر خواهی شود که چرا قلب مردم اصفهان را آزرده خاطر کرده‌اند.

وی افزود: مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن اولین اعتراض را داشت و حضور خبرنگاران صداوسیما را برای پوشش خبری منع کردند، چرا که وقتی قرار است نامی از ذوب آهن ایران نباشد نیازی به پوشش خبری در این راستا نیست.

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان، خاطر نشان کرد: از مدیر عامل و بازیکنان ذوب آهن و سپاهان که همیشه باعث عزت و سربلندی ایران هستند کمال تشکر را دارم و درخواست ما به جد به عنوان خدمت گزار مردم اصفهان این است که صداوسیما اقدامات عملی خود و جبران این خطایی که در پوشش این خبر داشته است را حتما به سمع و نظر مردم اصفهان برساند./ایسنا


 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر