کد خبر: 54941
A

بازدید رییس مدیریت بحران کشور از مناطق سیل زده پلدختر / اعلام میزان خسارات به هیئت دولت

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور در سفر به لرستان با حضور مسئولان استان و نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی از مناطق سیل‌زده شهرستان پلدختر بازدید کرد.

بازدید رییس مدیریت بحران کشور از مناطق سیل زده پلدختر / اعلام میزان خسارات به هیئت دولت

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران : « اسماعیل نجار» رئیس سازمان مدیریت بحران کشور از مناطق سیل زده شهرستان پلدختر بازدید کرد. در این بازدید نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی، معاون عمرانی استانداری لرستان، فرماندار بروجرد، مدیرکل مدیریت بحران لرستان، فرماندار پلدختر و ... نیز حضور داشتند.

همچنین بازدید از وضعیت دیواره ساحلی پلدختر، سایت مسکن مهر، منطقه «دردیا»، کوی شهرداری و ... که در جریان سیلاب و بارندگی های اخیر دچار خسارت شده بودند، از دیگر برنامه های رئیس سازمان مدیریت بحران کشور در سفر به شهرستان پلدختر بود.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور از اعلام گزارش خسارت سیلاب پلدختر به دولت برای برآورد اعتبار خبر داد و در سخنانی با بیان اینکه چند روز قبل شاهد وقوع سیل زیادی در منطقه لرستان بودیم، اظهار داشت: این امر بیشتر در منطقه پلدختر وجود داشت.

اعلام برآورد خسارت به دولت

وی با بیان اینکه بنا به دعوت استاندار لرستان و نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی از نزدیک وضعیت شهرستان را مورد بازدید قرار دادیم، گفت: قبل از بازدید نیز گزارش، برآورد خسارت و نیازها را در این زمینه به ما اعلام کرده اند.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور، تاکید کرد: این گزارش و برآورد خسارت به دولت برای پیشنهاد اعتبار ابلاغ خواهد شد.

نجار با اشاره به وضعیت دیواره ساحلی پلدختر نیز، بیان داشت: با توجه به آب روان و سیلابی که رخ داده طبیعتا اگر دیواره ساحلی درست نشود و کارش به اتمام نرسد ممکن بوده که خسارت بیشتری وارد کند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر