کد خبر: 55498
A

نصب داربست تبلیغات در کرمانشاه ممنوع شد

معاون خدمات شهری شهرداری کرمانشاه از ممنوعیت نصب بنر و داربست تبلیغات از امروز(17 آذر) در سطح شهر کرمانشاه خبر داد.

نصب داربست تبلیغات در کرمانشاه ممنوع شد

به گزارش دیده بان ایران، امیر رحیمی در جمع خبرنگاران با اشاره به افزایش نصب بنر و داربست تبلیغات در نقاط مختلف شهر توسط اشخاص حقیقی و حقوقی، گفت: درسالهای اخیر در نصب بنر و داربست شاهد یک نوع چشم و همچشمی بودیم و بویژه این امر توسط هیات های مذهبی مشهود بود و متاسفانه برخی هیات‌ها این تصور را داشتند که هرچه بنر و داربست بیشتری در سطح شهر داشته باشند، نشان از شکوه هیات است.

رحیمی تصریح کرد: این شرایط موجب بدمنظر شدن سیمای شهر شده و علاوه بر این داربست های نصب شده که به نوعی تبلیغات بدون مجوز بودند خسارات جانی و مالی نیز به همراه داشت.

معاون خدمات شهری شهرداری کرمانشاه گفت: در همین راستا ساماندهی نصب بنر و داربست تبلیغات در دستور کار معاونت خدمات شهری شهرداری قرار گرفت و جلسات تخصصی در این زمینه برگزار شد.

رحیمی تصریح کرد: با توجه به کمبود پایه های ثابت تبلیغات محیطی، در گام اول تصمیم به افزایش پایه های ثابت گرفته شد و هم اکنون حدود ۲۲۰پایه ثابت در سطح شهر نصب شده که برخی از آنها دو رو هستند. البته این تعداد بجز بیلبوردهای تبلیغاتی سطح شهر است و به نظر می‌رسد این تعداد برای تبلیغات کافی باشد، زیرا قرار نیست در تمام سطح شهر پایه داربست و بنر تبلیغاتی داشته باشیم.

این مسئول تصریح کرد: با افزایش فضاها برای تبلیغات محیطی، جلسات بسیاری با دستگاه ها و ارگانهایی مانند ارتش و سپاه گذاشته شد تا شرایط نصب بنر و داربست با آنها مطرح شود. همچنین با توجه به اینکه عمده تبلیغات مربوط به هیات های مذهبی است جلساتی با آنها گذاشته و قرار شد نماینده هیات ها هرهفته در محل شهرداری حضور داشته و هماهنگی نصب بنر و داربست با آنها انجام شود.

وی افزود: از این پس تبلیغات هیات ها بر روی پایه های تبلیغاتی ثابت شهرداری انجام خواهد شد و این کار با هماهنگی انجمن هیات های مذهبی صورت می پذیرد.

وی افزود: البته در مناسبت های ملی و مذهبی مهم مانند ایام محرم این شرایط قدری تعدیل خواهد شد، اما در آن زمان نیز نصب بنر و داربست با هماهنگی و نظارت شهرداری و انجمن هیات های مذهبی انجام می شود.

معاون خدمات شهری شهرداری کرمانشاه با اشاره به آغاز طرح ممنوعیت نصب بنر و داربست تبلیغاتی از امروز(17 آذر) در سطح شهر گفت: تبلیغات از امروز در سطح شهر تنها با هماهنگی شهرداری انجام خواهد شد.

رحیمی افزود: در راستای اجرای هرچه بهتر این طرح نیازمند همکاری و همراهی مردم هستیم./ایسنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر