کد خبر: 55612
A

جدال لفظی محسن هاشمی و امینی در صحن شورا

در جریان یکصدوششمین جلسه شورای شهرتهران ابراهیم امینی نایب رئیس شورای شهر تهران خطاب به محسن هاشمی رفسنجانی رئیس شورای شهر تهران گفت: متاسفانه شما اهمیتی به کمیسیون حقوقی شورای شهر تهران نمی‌دهید. رئیس شورای شهر تهران نیز با اشاره به انتقادات مطرح شده از سوی امینی گفت: شما اگر حضور فعالی در هیئت رئیسه شورای شهر داشته باشید چنین مواردی پیش نمی‌آید. وی خطاب به امینی گفت: این در حالیست که شما حضور مرتبی در هیئت رئیسه ندارید و در پایان جلسه در هنگام ران مرغ خوردن پیدایتان می‌شود.

جدال لفظی محسن هاشمی و امینی در صحن شورا

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ در جریان یکصدوششمین جلسه شورای شهرتهران ابراهیم امینی نایب رئیس شورای شهر تهران خطاب به محسن هاشمی رفسنجانی رئیس شورای شهر تهران گفت: متاسفانه شما اهمیتی به کمیسیون حقوقی شورای شهر تهران نمی‌دهید.

وی تصریح کرد: اعضای کمیسیون نسبت به عدم توجه جنابعالی به کمیسیون و موضوعاتی که در این کمیسیون مطرح می‌شود مطلع هستند.

رئیس شورای شهر تهران نیز با اشاره به انتقادات مطرح شده از سوی امینی گفت: شما اگر حضور فعالی در هیئت رئیسه شورای شهر داشته باشید چنین مواردی پیش نمی‌آید.

وی خطاب به امینی گفت: این در حالیست که شما حضور مرتبی در هیئت رئیسه ندارید و در پایان جلسه در هنگام ران مرغ خوردن پیدایتان می‌شود.

امینی که نسبت به این صحبت هاشمی ناراحت بود گفت: من هیچ وقت از غذای هیئت رئیسه استفاده نمی‌کنم و غذای خود را از منزل می‌آورم.

در ادامه نیز صحبت‌هایی میان هاشمی و امینی رد و بدل شد که هاشمی خطاب به امینی گفت: امیدوارم در‌ آینده حضور موثری در هیئت رئیسه داشته باشید.

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر