کد خبر: 55896
A
رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی تشریح کرد؛

جزییات افزایش حقوق کارگران در سال آینده / افزایش پلکانی یا۲۰ درصدی در دستور کار مجلس

رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس برخی احتمال‌ها درباره افزایش حقوق کارگران در سال آینده را تشریح کرد..نماینده مردم تهران در مجلس کارمندان و بازنشستگان نگران میزان افزایش حقوق خود نباشند، افزود: نمایندگان مجلس حافظ منافع کارگران و کارمندان هستند و در بودجه سال آینده درباره این موضوع بهترین تصمیمات را اتخاذ خواهند کرد.

جزییات افزایش حقوق کارگران در سال آینده / افزایش پلکانی یا۲۰ درصدی در دستور کار  مجلس

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ کاظم جلالی رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی  ، با اشاره به افزایش حقوق کارگران و کارمندان در بودجه سال آینده، گفت: یک نظر براین است که حقوق‌ها در سال آینده به طور کلی ۲۰ درصد افزایش پیدا کند و نظر دیگر این است که حقوق‌ها در سال آینده به صورت پلکانی افزایش پیدا کند.

وی ادامه داد: البته باید دید دولت در بودجه سال آینده چه مکانیزمی برای افزایش حقوق‌ها در نظر گرفته تا بر اساس آن در مجلس تصمیم‌گیری شود.

نماینده مردم تهران در مجلس کارمندان و بازنشستگان نگران میزان افزایش حقوق خود نباشند، افزود: نمایندگان مجلس حافظ منافع کارگران و کارمندان هستند و در بودجه سال آینده درباره این موضوع بهترین تصمیمات را اتخاذ خواهند کرد.

رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس با تاکید براینکه باید در بودجه سال آینده حقوق و دستمزدها به گونه‌ای افزایش پیدا کند که کفاف زندگی کارگران را بدهد، تصریح کرد:قطعاً در این زمینه جلساتی با خواهیم داشت تا بهترین تصمیمات برای این قشر زحمت‌کش اتخاذ شود.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر