کد خبر: 56210
A

واژگونی اتوبوس در سمنان/ 2 نفر کشته شدند

مبدا اتوبوس سانحه دیده تهران بود و با 32 سرنشین از استان سمنان عبور می کرد، کارشناسان پلیس را علت این واژگونی را ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه عنوان کردند.

واژگونی اتوبوس در سمنان/ 2 نفر کشته شدند

رئیس پلیس راه استان سمنان گفت: واژگونی یک دستگاه اتوبوس در مسیر آرادان به گرمسار با 32 سرنشین 2 کشته داشت و نیروهای امدادی در حال رسیدگی به مصدومان هستند.

به گزارش دیده بان ایران، سرهنگ تقی کبیری در همین رابطه افزود: این حادثه در اطراف شهرک صنعتی صیدآباد در مسیر آرادان به گرمسار در استان سمنان ساعت 12 و 45 دقیقه امروز رخ داد.

وی بیان کرد: مبدا اتوبوس سانحه دیده تهران بود و با 32 سرنشین از استان سمنان عبور می کرد، کارشناسان پلیس را علت این واژگونی را ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه عنوان کردند.

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی سمنان نیز اعلام کرد این اتوبوس 32 سرنشین داشته است که تعداد 32 مسافر آن با وجود این که علایم سلامت جسمانی آن ها مشهود بوده، برای کنترل دقیق تر جسمی، انجام آزمایش، انجام سی تی اسکن در صورت لزوم، و ارایه مشاوره های روانی لازم، به بیمارستان کوثر سمنان منتقل شده اند.

واژگونی حدود 60 درصد از سوانح جاده ای استان سمنان را شامل می شود که عمده دلیل آن ناتوانی رانندگان در کنترل وسیله نقلیه ناشی از خستگی و خواب آلودگی است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر