کد خبر: 56320
A

واکنش ابتکار به حادثه آتش‌سوزی در مدرسه زاهدان

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، نسبت به حادثه آتش‌سوزی مدرسه‌ای در زاهدان واکنش نشان داد . «آتش‌سوزی و درگذشت دانش‌آموزان مدرسه اسوه حسنه در سیستان و بلوچستان جانگداز است. بی‌شک جای خالی مونا خسروپرست، مریم نوکندی و صبا عربی هرگز برای خانواده‌های‌شان پُر نخواهد شد و تا ابد این داغ را بر دل خواهند داشت. بی‌توجهی به توصیه‌های ایمنی متاسفانه در تمام سطوح جامعه ما وجود دارد و سبب آسیب‌های جبران‌ناپذیر است. در این حادثه با وجودی که استفاده از چراغ‌ها و بخاری‌های چکه‌ای ممنوع شده، اما مورد استفاده قرار گرفته است. با عرض تسلیت به خانواده‌های مصیبت‌دیده و دعای شفای کامل برای مصدومین، آرزو می‌کنم این، آخرین حادثه از این دست باشد و همگان در هر جایگاهی با ادای مسئولیت خویش، سهم خود را در جلوگیری از چنین حوادثی ایفاء کنند.»

واکنش ابتکار به حادثه آتش‌سوزی در مدرسه زاهدان

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ معصومه ابتکار ضمن ابراز تاسف در مورد حادثه آتش‌سوزی مدرسه‌ای در زاهدان و جان‌باختن سه دانش‌آموز، در کانال اطلاع‌رسانی‌اش در فضای مجازی نوشت:

«آتش‌سوزی و درگذشت دانش‌آموزان مدرسه اسوه حسنه در سیستان و بلوچستان جانگداز است.

بی‌شک جای خالی مونا خسروپرست، مریم نوکندی و صبا عربی هرگز برای خانواده‌های‌شان پُر نخواهد شد و تا ابد این داغ را بر دل خواهند داشت.

بی‌توجهی به توصیه‌های ایمنی متاسفانه در تمام سطوح جامعه ما وجود دارد و سبب آسیب‌های جبران‌ناپذیر است. در این حادثه با وجودی که استفاده از چراغ‌ها و بخاری‌های چکه‌ای ممنوع شده، اما مورد استفاده قرار گرفته است.

با عرض تسلیت به خانواده‌های مصیبت‌دیده و دعای شفای کامل برای مصدومین، آرزو می‌کنم این، آخرین حادثه از این دست باشد و همگان در هر جایگاهی با ادای مسئولیت خویش، سهم خود را در جلوگیری از چنین حوادثی ایفاء کنند.»

منبع: سایت معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری ( لینک

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر