کد خبر: 57026
A

پاسخ "مخبر دزفولی" به درخواست وزارت ورزش برای حضور بانوان در ورزشگاه‌ها

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در پاسخ به درخواست وزارت ورزش برای حضور بانوان در ورزشگاه‌ها، گفت: اگر طرح عالمانه و بر اساس اقتضائات ملی، دینی و فرهنگی ما ارائه دهید، در شورای عالی انقلاب فرهنگی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

پاسخ "مخبر دزفولی" به درخواست وزارت ورزش برای حضور بانوان در ورزشگاه‌ها

به گزارش دیده بان ایران؛ بیست و ششمین نشست کمیسیون فرهنگی، تربیت‌بدنی و ورزش، با حضور محمدرضا مخبر دزفولی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در محل این وزارتخانه برگزار شد.

محمدرضا مخبر دزفولی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در پاسخ به درخواست وزیر ورزش و جوانان درباره ورود زنان به ورزشگاه‌ها گفت: می‌توانید این موضوع را به شورا پیشنهاد داده و طراحی خود را ارائه کنید، سپس  ملاحظاتی که وجود دارد در چارچوبی که اعلام کرده‌اید مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

وی افزود: در غیراین صورت موضوع مورد درخواست شما به مسئله‌ای تبدیل می‌شود که یک طرف موافق و یک طرف مخالف هستند در حالیکه هیچ محتوایی مشخص نیست اما اگر متن عالمانه و بر اساس اقتضائات ملی، دینی و فرهنگی ما بوده و چارچوب‌های آن معلوم باشد حتما به یک قاعده تبدیل می‌شود و کسی هم به آن مخالفت نمی‌کند، مانند رویه‌های دیگری که در کشور وجود دارد./فارس

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر