کد خبر: 57063
A

تأکید علم الهدی بر انتقال سریع باشگاه پدیده

آیت‌الله علم‌الهدی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه مشهد بر انتقال سریع امتیاز باشگاه پدیده خراسان تأکید کرد.

تأکید علم الهدی بر انتقال سریع باشگاه پدیده

به گزارش دیده بان ایران به نقل از سایت رسمی باشگاه پدیده خراسان، امام جمعه مشهد در دیدار با مدیران ورزشی و فوتبالی استان خراسان رضوی اظهار داشت: خوشبختانه در چند وقت اخیر ورزش استان از حالت ورشکستگی خارج شده است.

در این دیدار که فتاحی مدیرکل ورزش و جوانان، برادران رئیس هیئت فوتبال، جواد وطن خواه مدیرعامل باشگاه پدیده و برخی دیگر از مدیران ورزشی حضور داشتند، آیت‌الله علم‌الهدی گفت: شایسته مشهد این نیست که به عنوان یک شهر مذهبی و پایگاه بزرگ شیعیان وضعیت ورزشش در حالت ورشکستگی قرار داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در خراسان ادامه داد: الحمدلله در بسیاری از عرصه‌ها پیشرو بودیم و هستیم، اما در ورزش این‌گونه نبوده‌ایم، شهر ما در عرض خودش در ورزش، شهر ورشکسته‌ای بود، هر چند که شرایط این روزها بسیار متفاوت شده است.

وی با اشاره به هزینه‌های دولت برای برخی از تیم‌های خاص گفت: متأسفانه کمک دستگاه‌های دولتی هم شامل تیم‌های ورزشی شهر ما نشد، در حالی که کمک به این تیم‌ها سبب احیای ورزش در شهر و استان خواهد بود.

آیت‌الله علم‌‌الهدی افزود: وجهه جهانی مشهد در منظر اسلام، توجه بیشتر به ورزش این شهر را می‌طلبد. در عرصه بین‌المللی هم حضور30 میلیون زائر داخلی و چهار میلیون زائر خارجی در شهر مشهد و آمدن‌شان برای تماشای ورزش می‌تواند جلوه بین‌المللی خوبی را برای مشهد به دنبال داشته باشد.

وی با اشاره به نتایج تیم فوتبال پدیده خاطرنشان کرد: خوشبختانه این تیم توانسته است با دست خالی و در بین تیم‌هایی که دست‌شان در جیب دولت است در بالای جدول مسابقات قرار بگیرد و دل مردم مشهد را شاد کند.

آیت‌الله علم‌الهدی با اشاره به تلاش‌های وطنخواه مدیرعامل باشگاه پدیده گفت: ایشان یک فرد کاملاً ارزشی و ولایی است که توانسته کار بزرگی را به اتفاق همکارانش انجام دهد و باید از او تقدیر شود. شما و همکاران‌تان در باشگاه پدیده با شروع کار از صفر با وضع اقتصادی موجود و ورشکستگی شرکت پدیده این باشگاه را به نقطه اوجی رسانده‌اید که نشان‌دهنده نبوغ شما در این باشگاه است. بنده به سهم خودم از شما تشکر می‌کنم.

وی افزود: تیم پدیده با نتایجی که کسب کرده است، به ورزش استان ما آبرو داد. این را بدانید در محضر حضرت رضا (ع) عمل شما، عمل ارزشی است، چون این شهر و استان آبروی حضرت است.

امام جمعه مشهد همچنین با اشاره به دغدغه مردم برای انتقال این باشگاه گفت: مردم از این موضوع نگران هستند و این خوب نیست که اتفاقی که باعث خوشحالی مردم می‌شود و ستاد تدبیر و دادستانی نیز با آن موافق هستند با تأخیر روبه‌رو باشد‌.

وی خطاب به مدیران شرکت‌هایی که برای این انتقال اعلام آمادگی کرده‌اند، گفت: سرمایه‌گذاری بخش‌های خصوصی در این عرصه بسیار ارزشمند و پربرکت خواهد بود و امیدوارم نظر عنایت حضرت رضا (ع) شامل آنها شود.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر