کد خبر: 57678
A

دادستان کل کشور: برخی در پرونده حادثه دانشگاه آزاد قصور یا تقصیر دارند

دادستان کل کشور گفت: بخشی از پرونده حادثه دانشگاه آزاد اسلامی منوط به نظر پزشکی قانونی است و پرونده تا آن زمان در مرحله دادسرا باقی خواهد ماند اما مشخص است که برخی در این پرونده قصور یا تقصیر دارند.

دادستان کل کشور: برخی در پرونده حادثه دانشگاه آزاد قصور یا تقصیر دارند

به گزارش دیده بان ایران؛ حجت الاسلام محمدجعفر منتظری روز چهارشنبه در نشست بررسی مسائل فرهنگی در دادستانی کل کشور در پاسخ به خبرنگاران گفت: بعد از دیداری که از واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد داشتیم جلساتی با حضور مسئولان دانشگاه و برخی از دیگر مسئولان برگزار شد که پرونده بخشی از این حادثه با توجه به کارهای تحقیقاتی و مقدماتی آماده برای ارائه به دادگاه است .
وی افزود: اقداماتی نیز در این زمینه در دانشگاه باید انجام می‌شد و تکالیفی متوجه دانشگاه آزاد است که به آنها ابلاغ شده تا این مسائل را برطرف کنند تا در آینده شاهد چنین حوادثی نباشیم. 
دادستان کل کشور افزود: برخی در این پرونده قصور یا تقصیر داشتند که پرونده آنها نیز در حال تکمیل است و برخورد قضایی با توجه به میزان قصور یا تقصیر این افراد صورت خواهد گرفت.

دادستان کل کشور: 
قوه قضاییه مدافع هنرمندانی است که حدود الهی را رعایت می کنند
 دادستان کل کشور گفت: اگر هنرمندان و دست اندرکاران مسائل هنری حدود را رعایت کنند کسی متعرض آنان نخواهد شد و ما نیز مدافع آنان خواهیم بود. حجت الاسلام محمدجعفر منتظری روز چهارشنبه در نشست بررسی مسائل فرهنگی در دادستانی کل کشور گفت: ما مخالف هنر نیستیم که هنرمندان هنرهای جذاب را ارائه کنند و مردم را شاد کنند ولی خطوط قرمز و حدودی را که خدا تعیین کرده رعایت کنند.
وی افزود: اگر کسی در این زمینه نقض قانون کند در مرحله اول با ارشاد و تذکر می خواهیم که حدود قوانین و مقررات را رعایت کنند ولی اگر کسی بخواهد لجبازی کند و مقدسات اسلام را به بازیچه بگیرد وظیفه دستگاه قضاست که در چارچوب قانون با آنان برخورد کند ادامه دارد
ادامه دارد...

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر