کد خبر: 57919
A
سخنگوی سازمان اورژانس کشور:

مهندس پرواز هواپیمای سقوط کرده به بیمارستان منتقل شد/ اطلاعی از مصدوم یا فوتی در منازل مسکونی در دسترس نیست

سخنگوی سازمان اورژانس کشور گفت تیم های ارزیاب اورژانس به محل سقوط هواپیمای غیرمسافربری در صفادشت رسیدند، شواهد نشان می دهد همه افرادی که در هواپیما بوده اند فوت کرده اند، فقط مهندس پرواز هنوز زنده است که به بیمارستان منتقل شد.

مهندس پرواز هواپیمای سقوط کرده به بیمارستان منتقل شد/ اطلاعی از مصدوم یا فوتی در منازل مسکونی در دسترس نیست

به گزارش دیده بان ایران؛ مجتبی خالدی با اعلام این خبر افزود: مهندس پرواز هواپیما زنده پیدا شده و به بیمارستان منتقل شده است و اعلام کرده که 16 نفر در هواپیما بوده اند. تاکنون از مصدوم یا فوتی در منازل مسکونی اطلاعی نداریم.
وی گفت: حادثه سقوط هواپیمای غیرمسافربری امروز ساعت 8:30 صبح در صفادشت رخ داده است.
وی بیان کرد: پس از تماس با سامانه 115 اورژانس بلافاصله دو دستگاه اتوبوس آمبولانس و چند دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.
خالدی گفت: این هواپیما در شهرک مسکونی صفادشت سقوط کرده و احتمالا همه سرنشینان آن فوت کرده اند اما از آسیب جانی به ساکنان منطقه مسکونی هنوز خبر دقیق نداریم.
وی اضافه کرد: منزلی که هواپیما به آن برخورد کرده خالی از سکنه بوده است. یک پیکر بی جان در محل حادثه پیدا شده و احتمالا 14 مصدوم یا فوتی دیگر نیز در این حادثه وجود دارد که در حال جست‌وجو هستیم.
ارتش جمهوری اسلامی نیز اعلام کرد: صبح امروز یک فروند هواپیمای باربری 707 حامل گوشت، از مبدا بیشکک کشور قرقیزستان، اقدام به فرود اضطراری در فرودگاه فتح البرز کرده که در هنگام فرود از باند خارج و پس از برخورد با دیوار انتهایی باند دچار آتش سوزی شد.
بر اساس این گزارش، جزئیات و علت حادثه و وضع فوت کارکنان تیم پروازی و خدمه آن با اعزام تیم های تخصصی در دست بررسی است./ ایرنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر