کد خبر: 59624
A

آیا برج میلاد تهران فرو می ریزد؟

در ماه های اخیر به دلیل گود برداری های مکرری که اطراف برج میلاد صورت گرفته ترک های در برج مشاهده شده و کارشناسان نسبت به ادامه روند گود برداری ها هشدار های لازم را صادر کردند. رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران با بیان اینکه علی رغم مکاتبات شورا در زمینه گودبرداری فاز دوم برج میلاد هنوز اقدامی در این زمینه صورت نگرفته است از ورود سازمان بازرسی کشور به این موضوع خبر داد.

آیا برج میلاد تهران فرو می ریزد؟

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ در ماه های اخیر به دلیل گود برداری های مکرری که اطراف برج میلاد صورت گرفته بخشی از برج ترک برداشته است. رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران با بیان اینکه علی رغم مکاتبات شورا در زمینه گودبرداری فاز دوم برج میلاد هنوز اقدامی در این زمینه صورت نگرفته است از ورود سازمان بازرسی کشور به این موضوع خبر داد.

محمد سالاری درباره سرانجام طرح جامع مربوط به برج میلاد و تعیین تکلیف گودبرداری فاز دوم برج میلاد به پانا گفت: با توجه به اینکه طی شش ماه گذشته جلسه مشترکی با کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران با حضور حناچی در کسوت معاونت شهرسازی و معماری وقت داشتیم و قولی که آقای حناچی، نه طرح جامع مربوط به اراضی و محدوده برج میلاد تدوین شده و نه درباره گودبرداری فاز دوم برج میلاد اقدامی صورت گرفته است.

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران افزود: با توجه به اهمیت موضوع، چندین مکاتبه از طرف کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر انجام شد و اخیرا هم سازمان بازرسی کل کشور در موضوع گودبرداری فاز دوم برج میلاد ورود پیدا کرده است.

وی اضافه کرد: اخیرا نامه‌ای به رئیس شورای شهر با این مضمون که پس از این همه مکاتبات، متاسفانه به مصوبات کمیسیون مشترک شهرسازی و عمران و حمل و نقل شورا عمل نشده است،نوشتیم یعنی در اصل می‌خواهیم کار را از طریق ریاست شورا به عنوان نماینده پارلمان محلی دنبال کنیم.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر