کد خبر: 59758
A

سخنگوی قوه قضاییه: محیط زیستی‌ها با اسناد و مدارک متهم‌اند

اژه ای: دادگاه با حضور وکلا در حال برگزاری است و باید پس از استماع دفاعیات دقیق بررسی شود. در حال حاضر اظهار نظر صحیح نیست. این افراد با توجه به اسناد و مدارک ضابطین و … متهم هستند و باید دید دادگاه به چه نتیجه‌ای می‌رسد.

سخنگوی قوه قضاییه: محیط زیستی‌ها با اسناد و مدارک متهم‌اند

به گزارش دیده بان ایران؛ محسنی اژه‌ای در نشست خبری امروز خود و در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه در مورد دادگاه‌های فعالان محیط زیست و مراکز نظامی تعیین حدود و ثغور مناطق توسط استعلامات ارائه شده صورت می‌گیرد و اینکه آیا کاووس سید امامی سرشبکه متهمان محیط زیست بوده است، گفت: متهمین این پرونده در حال محاکمه هستند و پس از اتمام جزئیات گفته می‌شود. در این پرونده کیفرخواست صادر و اتهاماتی وارد شده است.

سخنگوی قوه قضائیه افزود: دادگاه با حضور وکلا در حال برگزاری است و باید پس از استماع دفاعیات دقیق بررسی شود. در حال حاضر اظهار نظر صحیح نیست. این افراد با توجه به اسناد و مدارک ضابطین و … متهم هستند و باید دید دادگاه به چه نتیجه‌ای می‌رسد.

وی در رابطه با ارتباط کاووس سید امامی با پرونده نیز عنوان کرد: در خصوص فرد خودکشی کرده اینکه سرشبکه بوده یا نه را اطلاعی ندارم اما ارتباط بله، وجود داشته است. در رابطه با نوع ارتباط و سرکردگی باید اسناد و مدارک وجود داشته باشد و ارائه شود و در غیر این صورت نمی‌توان اظهارنظر کرد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر