کد خبر: 59851
A

سردار غیب‌پرور: به ازای هر پایگاه مقاومت یک گروه جهادی تشکیل شود

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: باید به ازای هر پایگاه مقاومت یک گروه جهادی تشکیل دهیم چرا که نیاز کشور به خدمت‌رسانی گروه‌های جهادی بیش از زمان کنونی است

سردار غیب‌پرور: به ازای هر پایگاه مقاومت یک گروه جهادی تشکیل شود

به گزارش دیده بان ایران، سردار غلامحسین غیب‌پرور در سفری دو روزه به سمنان اظهار کرد: از دو سال گذشته تا امروز مسیری را انتخاب کرده‌ایم تا طرح‌های اعتلای بسیج به‌خوبی اجرایی شود؛ این طرح‌ها روی ریل خدمت‌رسانی به مردم قرار گرفته است و به عبارت دیگر، بسیج و حیات و تعالی آن را در خدمت به مردم می‌دانیم.

غیب‌پرور بیان کرد: ملت ایران مردم‌سالاری دینی را پذیرفته‌اند و راه استمرار و حیات مبارک انقلاب اسلامی در حضور مردم در صحنه است و خدمت به مردم از مهم‌ترین وظایف بسیج محسوب می‌شود.

وی با اشاره بر طرح‌های اعتلای بسیج افزود: راه‌اندازی گروه‌های جهادی طی دو سال و افزایش شمار گروه‌های جهادی بسیج از 6 به 11 هزار گروه از جمله طرح های اعتلای بسیج بوده است.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: برنامه اخیر ما برای گروه‌های جهادی این است تا به ازای هر پایگاه مقاومت بسیج، یک گروه جهادی ایجاد شود.
غیب‌پرور با بیان اینکه هم‌اکنون حدود 50 هزار پایگاه مقاومت بسیج در سراسر کشور فعال است که به همین تعداد نیز باید گروه جهادی برای رفع مشکلات مردم ایجاد شود، تصریح کرد: گروه‌های جهادی در هر محله‌ای مستقر می‌شوند و از مشکلات مردم گره‌گشایی می‌کنند تا جامعه به‌صورت یکپارچه با قشر خدمت‌رسان مخلص، بی‌مزد و بی‌هیاهو همراه شوند و مشکلاتشان بررسی شود.
وی با اشاره به اینکه در خصوص بسیج جامعه پزشکی هم همین است و خدمات درمانی در قالب گروه‌های جهادی پیگیری می‌شود افزود: در سفر استان سمنان نیز طرح‌های اعتلای بسیج در این استان بررسی و هدف‌گذاری قوی برای سال آینده انجام می‌شود.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین بیان کرد: اثربخشی بیشتر گروه‌های جهادی در این است که به هر گروه جغرافیای هدف همچون یک روستا یا منطقه‌ای از یک شهر را به مدت سه تا پنج سال تحویل دهیم و خدمات بریده‌بریده از میان برداشته و خدمت‌رسانی مستمری انجام شود.
غیب‌پرور اظهار کرد: اگر یک گروه جهادی بتواند سه تا پنج سال به یک روستا، منطقه، محل یا شهری متصل شود، هم خدمات‌دهنده می‌داند باید چه کاری انجام دهد و هم خدمات‌گیرنده از آغاز و پایان و نوع خدمات مطلع خواهد بود.
وی تصریح کرد: خدمات گروه‌های جهادی در این شرایط تعریف‌شده، هدفمندتر و مؤثرتر ارائه خواهد شد و باید گروه‌های جهادی جغرافیای کاری خود را بدانند.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: حجم فوق‌العاده‌ای از خدمات از سوی گروه‌های جهادی در سراسر کشور بدون هیاهو انجام می‌شود و بسیجیان جهادگر بی‌سروصدا در راه خدمت به مردم تلاش می‌کنند.
غیب‌پرور افزود: نیاز کشور به خدمات‌رسانی گروه‌های جهادی بیش از زمان کنونی است، و ما به‌عنوان یک بسیجی قصد داریم در جامعه الگوسازی شود و هم کار جهادی صورت گیرد و این امر روزبه‌روز توسعه پیدا می‌کند./ ایسنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر