کد خبر: 59892
A

انتشار جزییات اطلاعات سفرهای خارجی کارکنان شهرداری

اطلاعات سفرهای خارجی کارکنان و حقوق مزایای مدیران شهرداری در سامانه شفافیت منتشر شد.

انتشار جزییات اطلاعات سفرهای خارجی کارکنان شهرداری

به گزارش دیده بان ایران، بهاره آروین عضو شورای شهر تهران، در توئیتی خبر داد که امروز با حضور پیروز حناچی شهردار تهران، برای نخستین بار اطلاعات سفرهای خارجی مدیران شهری بر روی وب سایت شفاف در دسترس عموم قرار گرفت.

سامانه شفافیت شهرداری تهران با هدف شفاف سازی عملکرد شهرداری تهران در ۲۱ فروردین ۱۳۹۷ رونمایی شد. در گام نخست، جزییات قراردادهای بالای یک میلیارد تومان بر روی این سامانه منتشر  و پس از آن جزییات قراردادهای بالای ۲۵۰ میلیون تومان هم به آن اضافه شد.  

حالا آنطور که آروین گفته است؛ مشخصات همه ۶۵ هزار و ۹۳۰ نفر کارکنان شهرداری تهران، حقوق و مزایای مستمر مدیران شهرداری تهران بر اساس مبلغ درج شده در حکم مدیران و اطلاعات سفرهای خارجی کارکنان شهرداری بر روی سامانه شفاف به آدرس shafaf.tehran.ir در دسترس عموم قرار گرفت.

عملکرد بودجه سال ۱۳۹۶، فهرست اسامی دریافت کنندگان طرح ترافیک خبرنگاری، لایحه بودجه و مصوبه بودجه سال ۱۳۹۷ و لایحه بودجه سال ۱۳۹۸ اطلاعاتی هستند که در این سایت برای آگاهی شهروندان از آنچه در شهرداری تهران می‌گذرد، منتشر شده است.  اقدامی که گام بسیار موثری در رفع زمینه‌های فساد و همین طور شفاف‌سازی دارد؛ این را بسیاری از کارشناسان شهری گفته‌اند. به عقیده آنان هرچند هنوز تا تکمیل نهایی پروژه اتاق شیشه‌ای شهرداری تهران راه کوتاهی باقی مانده است اما همین میزان هم به شفاف سازی عملکردهای مدیران شهری کمک خواهد کرد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر