کد خبر: 59960
A
اطهره نژادی معاون برنامه ریزی و هماهنگی معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری

نشست های تخصصی تشکل های اجتماعی زنان با جدیت دنبال می شود

معاون برنامه ریزی و هماهنگی معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری گفت: نشست های تخصصی تشکل های اجتماعی زنان و خانواده از دولت یازدهم در دستور کار قرار دارد و در حال حاضر با جدیت دنبال می شود.

 نشست های تخصصی تشکل های اجتماعی زنان با جدیت دنبال می شود

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری(لینک خبر) ؛ اطهره نژادی عصر سه شنبه در آیین افتتاحیه نشست های تخصصی و کارگاه های آموزشی تشکل های اجتماعی زنان و خانواده شهر تهران اظهار داشت: هشت نشست منطقه ای ویژه تشکل های اجتماعی و سازمان های مردم نهاد در دولت یازدهم برگزار شد و این نشست ها به صورت تخصصی تر در دولت تدبیر و امید در حال اجراست.

وی افزود: نشست های تخصصی به صورت شبکه ای با موضوع زن و خانواده در سراسر کشور برگزار می شود، ضمن اینکه سازمان های مردم نهاد باید با تعامل یکدیگر نشست های تخصصی را دنبال کنند.

معاون برنامه ریزی و هماهنگی معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری با بیان این که تشکل های مردم نهاد در تهران تخصصی فعالیت می کنند، گفت: تشکل های زنان و خانواده به قدری علمی و توانمند هستند که دولت می تواند از ظرفیت آنان بهره مند شود.

وی تاکید کرد: معاونت امور زنان و خانواده رئیس جمهوری نیز در برنامه ریزی سال آینده آمادگی دارد تا از توانمندی تشکل ها استفاده کند.

نژادی ابراز داشت: رد پای تشکل های مدنی در کشور باید آنقدر قوی باشد که با ایجاد شور و نشاط مشارکت فرهنگی، اجتماعی و سیاسی گسترده ای را در جامعه شاهد باشیم.

وی خاطرنشان کرد: طبق نیازسنجی های صورت گرفته، تشکل ها نیازمند جذب حمایت های مالی هستند که امیدواریم در این زمینه تسهیل گری شود.

آیین افتتاحیه نشست های تخصصی و کارگاه های آموزشی تشکل های اجتماعی زنان و خانواده شهر تهران با حضور معصومه ابتکار معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده و محسن بندپی استاندار تهران در استانداری برگزار شد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر