کد خبر: 60845
A
رییس پلیس تهران بزرگ:

ساماندهی کودکان کار و زباله‌گرد برعهده شهرداری است

رییس پلیس تهران بزرگ با اشاره به اینکه تاکنون در خصوص زیست شبانه در تهران چیزی برای ما ارسال نشده است، گفت: هر طرحی که قرار باشد در تهران اجرا شود، نیاز به پیوست امنیتی دارد.

ساماندهی کودکان کار و زباله‌گرد برعهده شهرداری است

به گزارش دیده بان ایران؛ سردار حسین رحیمی (رییس پلیس تهران بزرگ) در پاسخ به این سوال که آیا پلیس قصد دارد؛ در سامان‌دهی کودکان کار و زباله‌گرد در منطقه هرندی ورود کند، گفت: خیر، ساماندهی زباله‌گردها و کودکان بر عهده شهرداری است. برخی از گاراژها در این منطقه محل خرید و فروش زباله‌هاست که شهرداری باید برای آن تمهیداتی بیاندیشد.

وی ادامه داد: اعتباراتی که از سوی ستاد مبارزه با مواد مخدر برای محله هرندی، شوش و مولوی تصویب شده، برای اقدامات فرهنگی و مرحله تثبیت و ترمیم این منطقه است. از این بودجه برای راه‌اندازی مساجد و انجام کارهای فرهنگی استفاده می‌شود.

به گفته رییس پلیس تهران بزرگ نیروهای پلیس تا زمانی که وضعیت این منطقه تثبیت شود، در آنجا حضور خواهند داشت.

سردار رحیمی همچنین در پاسخ به این سوال که زیست شبانه شهر تهران طرحی است که در شورای شهر به تصویب رسیده و قرار است از بهار سال آینده در برخی مناطق تهران اجرایی شود، نظر پلیس در این خصوص چیست؟ گفت: تاکنون در این خصوص چیزی برای ما ارسال نشده است، اما هر طرحی که قرار باشد در تهران اجرا شود نیاز به پیوست امنیتی دارد و اینکه مردم بخواهند در طول شب تفریح و رفت و آمد داشته باشند، نیازمند حضور پلیس است که امنیت این افراد را برقرار کند، اما ما تا این لحظه در جریان این طرح نیستیم.

وی ادامه داد: چنانچه به ما اطلاع دهند بررسی کرده و نظراتمان را اعلام می‌کنیم، اما همانطور که گفتم هنوز به ما چیزی اعلام نشده است. باید طرح را ببینیم و بررسی کنیم که به چه ملزوماتی و اقداماتی نیاز دارد طبیعتا آن چیزی که برای ما اهمیت دارد، آرامش و امنیت مردم است که باید رعایت شود./ایلنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر