کد خبر: 60945
A

کوهپایه‌زاده: مجلس طرح تحقیق و تفحص از روند واگذاری اموال بابک زنجانی به وزارت نفت را پیگیری کند

وکیل بابک زنجانی اعلام کرد: از مجلس شورای اسلامی تقاضا دارم طرح تحقیق و تفحص از روند انتقال اموال موکلم را آغاز کند و ما هم هرکی کمکی لازم باشد دریغ نخواهیم کرد.

کوهپایه‌زاده: مجلس طرح تحقیق و تفحص از روند واگذاری اموال بابک زنجانی به وزارت نفت را پیگیری کند

به گزارش دیده بان ایران رسول کوهپایه‌زاده  درباره اظهارات سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مبنی بر اینکه شرکت قشم‌ایر ۱۱۰ میلیارد تومان ضرردهی و تخلفات مالی دارد، گفت: موکل من همان پنج سال پیش در ابتدای بازداشت به صورت داوطلبانه و برای آن که حسن نیت خود را ثابت کند، طی یک وکالت رسمی اموال خود را به شرکت نفت تفویض و منتقل کرد.

وی خاطرنشان کرد: قشم‌ایر ۵ سال پیش معتبرترین شرکت هواپیمایی درجه یک بود که سوددهی بالایی داشت که همان زمان به شرکت نفت در کنار مابقی اموال زنجانی واگذار شد.

 این وکیل دادگستری ادامه داد: بر اساس گزارش کمیسیون اصل ۹۰ که یک مرجع نظارتی است، گفته می‌شود این شرکت طی ١٠ ماه گذشته ۱۱۰ میلیارد تومان ضرردهی مالی داشته با توجه به اینکه اموال به شرکت نفت منتقل شده و از بدهی موکلم هم کسر شده دیگر متعلق به شرکت نفت نیست و جزء بیت‌المال حساب می‌شود لذا از این کمیسیون تقاضا دارم تحقیق و تفحص از  روند انتقال اموال موکلم به شرکت نفت و سایر اشخاص حقوقی را تصویب کند.

کوهپایه‌زاده گفت‌: باید مشخص شود در بحث نقل و انتقالات چه قصوری صورت گرفته و پس از شرکت نفت اموال به چه کسانی واگذار شده است.

این وکیل دادگستری تاکید کرد: ما حاضر هستیم هر گونه کمکی که لازم باشد انجام دهیم و هر سند و مدرکی لازم باشد در اختیار کمیسیون اصل ۹۰ قرار خواهیم داد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر