کد خبر: 61224
A

گفت و گو با یک کارآفرین زن نمونه؛ زنان ایران با اعتماد به نفس مشکلات را از پیش روی خود بر می دارند / برای بیش از هزار نفر اشتغال ایجاد کردم

نرگس خاتمی: بعد از بازنشستگی می خواستم مفید واقع شوم، نمی خواستم کناری بنشینم با توجه به اینکه فرزندانم در رشته های صنعتی تحصیل می کردند می خواستم کاری انجام دهم که پس از من هم ادامه پیدا کند. بعد از تحقیق و بررسی تصمیم گرفتم کارم را در زمینه تولید ایزوگام شروع کنم از همه مهم تر اینکه می خواستم نیازهای استان را تامین کنم.

گفت و گو با یک کارآفرین زن نمونه؛ زنان ایران با اعتماد به نفس مشکلات را از پیش روی خود بر می دارند / برای بیش از هزار نفر اشتغال ایجاد کردم

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ نرگس خاتمی نمونه یک زن کارآفرین و نمونه است. زنی که توانسته است موانع تولید را پشت سر گذاشته و تولید کننده موفقی باشد.

با صنعتگر زنی گفت و گو کرده ایم که در تولید ایزوگام و مشتقات پلیمری و انواع قیر کارنامه موفقی را به ثبت رسانده است. او اکنون با همراهی دیگر زنان موفق؛ کمپین زنان نسل تحریم را ایجاد کرده است که پیام آنها تکیه بر توانایی ها، پشتکار و نه گفتن به نا امیدی است.

از نرگس خاتمی درباره دلایل موفقیتش پرسیده ایم. این کارآفرین به تشریح فعالیت خود پرداخت و گفت:

 

بعد از بازنشستگی می خواستم مفید واقع شوم، نمی خواستم کناری بنشینم با توجه به اینکه فرزندانم در رشته های صنعتی تحصیل می کردند می خواستم کاری انجام دهم که پس از من هم ادامه پیدا کند. بعد از تحقیق و بررسی تصمیم گرفتم کارم را در زمینه تولید ایزوگام شروع کنم از همه مهم تر اینکه می خواستم نیازهای استان را تامین کنم.

 

این کارآفرین زن در خصوص اشتغال زایی خود گفت: اکنون توانسته ام برای 20 نفر به صورت غیر مستقیم و هزار نفر به صورت غیر مستقیم شغل ایجاد کنم .

من تمام کارهای اداری و بازرگانی شرکت را به زنان واگذار کرده ام. اکنون هم مشغول ایجاد طرح توسعه کارخانه هستم امیدوارم اشتغال زایی بیشتری ایجاد کنم.

وی خواستار حمایت مسئولان از محصولات داخل شد و گفت: این کارخانه با بهترین کیفیت در حال فعالیت است اما اهمیت زیادی به محصولات داخل داده نمی شود در حالیکه دغدغه مسئولان استفاده از تولیدات داخل است.

مدیرعامل شرکت تولیدی عایق های رطوبتی بیتوپارس با اشاره به اینکه باید با خرید محصولات تولید داخل استان به حمایت از آنان بپردازیم، افزود: کشورهای همجوار استان، محصولات این واحد تولیدی را به بهترین کیفیت می‌شناسند

نرگس خاتمی درباره علل موفقیت خود خاطر نشان کرد : عامل موفقیت من اعتماد به نفس و باورهایی است که به خودم داشتم.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر