کد خبر: 61593
A

گرفتار شدن ۲۰۰ خودرو بر اثر طغیان مسیل در دروازه قرآن شیراز

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور با اشاره به طغیان مسیل در دروازه قرآن شیراز گفت: در پی این حادثه بیش از ۲۰۰ خودرو در آب گرفتار شدند.تاکنون تلفات جانی برای این حادثه گزارش نشده اما پیگیری‌های پلیس و عوامل امدادی برای نجات خودروهای گرفتار در این سیلاب ادامه دارد

گرفتار شدن ۲۰۰ خودرو بر اثر طغیان مسیل در دروازه قرآن شیراز

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور با اشاره به طغیان مسیل در دروازه قرآن شیراز گفت: در پی این حادثه بیش از ۲۰۰ خودرو در آب گرفتار شدند.

سرهنگ نادر رحمانی با اشاره به طغیان مسیل در دروازه قرآن شیراز، گفت: دقایقی پیش در پی طغیان مسیل در دروازه قرآن شیراز بیش از 200 خودرو در آب گرفتار شدند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور با بیان اینکه هنوز تعداد دقیق خودروهای گرفتار در سیلاب مشخص نشده، تصریح کرد: تاکنون تلفات جانی برای این حادثه گزارش نشده اما پیگیری‌های پلیس و عوامل امدادی برای نجات خودروهای گرفتار در این سیلاب ادامه دارد.

وی بار دیگر از رانندگان خواست با توجه به شرایط خاص جوی طی امروز و فردا از سفرهای غیرضروری مخصوصاً در محورهای کوهستانی، حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها خودداری کنند.

رحمانی متذکر شد: برای امشب در بسیاری از محورهای کشور، رعد و برق و طوفان پیش‌بینی شده و تأکید می‌کنیم رانندگان امشب به هیچ عنوان سفر نکنند.

 
 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر