کد خبر: 61596
A

جاده هراز همچنان مسدود است/ روزهای بارانی مازندران تا پایان هفته

رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه با توجه به ریزش سنگ در محور هراز، این محور تا اطلاع ثانوی مسدود است، گفت: یک لاین از محور کندوان نیز به دلیل ریزش سنگ مسدود شده است.

جاده هراز همچنان مسدود است/ روزهای بارانی مازندران تا پایان هفته

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ علیرضا قدمی در گفت‌وگویی، با بیان اینکه با توجه به ریزش سنگ در محور هراز، این محور تا اطلاع ثانوی مسدود است، گفت: یک لاین از محور کندوان نیز به دلیل ریزش سنگ مسدود شده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ریزش شدید باران در تمامی محورها گزارش شده و در ارتفاعات بارش به صورت برف است، خاطرنشان کرد: مردم از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند و در محورهای برف‌گیر زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

روزهای بارانی مازندران تا پایان هفته

احمد اسدی، معاون توسعه و پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی مازندران نیز در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به آخرین وضعیت جوی این استان، اظهار کرد: بر اساس آخرین نقشه‌های پیش‌بینی هواشناسی، آسمان در مناطق غربی مازندران ابری به همراه بارندگی، در ارتفاعات مه‌آلود همراه با بارش برف، کاهش دما و وزش باد است.

وی تصریح کرد: هوای مازندران در مناطق مرکزی و شرقی ابری همراه با بارش پراکنده است و از بعد از ظهر با بارندگی در ارتفاعات، مه آلودگی، بارش برف و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی مازندران خاطرنشان کرد: فردا سه شنبه (۶ فروردین ماه) آسمان استان ابری خواهد بود و از بعد از ظهر و به ویژه شب بارندگی و در ارتفاعات بارش برف و مه‌آلودگی پیش‌بینی می‌شود.

اسدی افزود: در روز چهارشنبه هفته جاری نیز آسمان مازندران ابری همراه با بارش پراکنده خواهد بود و در ارتفاعات بارش برف و وزش باد پیش بینی می‌شود، همچنین به تدریج با کاهش ابر رو به رو خواهیم بود.

وی خاطرنشان کرد: در روز شنبه نیز آسمان استان نیمه ابری همراه با افزایش ابر به ویژه در ارتفاعات همراه با بارش پراکنده و وزش باد پیش بینی می‌شود و در جمعه نیز آسمان مازندران نیمه ابری تا ابری همراه با بارش پراکنده و وزش باد خواهد بود.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر