کد خبر: 61632
A

آغاز پرداخت خسارت به سیل‌زدگان نیروهای مسلح توسط وزارت دفاع

جانشین سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح از آغاز پرداخت خسارت به سیل زدگان نیروهای مسلح خبر داد.

آغاز پرداخت خسارت به سیل‌زدگان نیروهای مسلح توسط وزارت دفاع
به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع ، سرتیپ دوم فرشاد نجفی پور جانشین ‌سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح در ارتباط با آخرین اقدامات این ‌سازمان برای کمک‌رسانی به سیل‌زدگان اظهار داشت: ساتا از ابتدای وقوع سیل به یاری سیل زدگان به ویژه گروه هدف مورد نظر شتافت و در بحث اسکان، جبران خسارت و کمک به مراکز درمانی نیروهای مسلح که پای کار آمده بودند کمک قابل توجهی کرد.

وی با بیان اینکه اکثر گروه هدف سازمان تامین اجتماعی شامل بازنشستگان نیروهای مسلح شناسایی و زیر پوشش قرار گرفتند، ادامه داد: عده‌ای از خسارت‌دیدگان ‌زیر پوشش سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح نیز که بیمه‌نامه خسارت ندارند را نیز شناسایی کرده‌ایم که در حال اندیشیدن تدبیری برای کمک به آنها هستیم. 

امیر نجفی‌پور از تشکیل حدود ۲۰۰ پرونده خسارت ناشی از سیل برای گروه هدف خبر داد و گفت: عملیات پرداخت خسارت شروع شده و به همین منظور معاونت مالی سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح فردا به این استان سفر خواهد کرد.

وی با بیان اینکه دفاتر نمایندگی و سرپرستی شرکت بیمه کوثر در استان گلستان به منظور دریافت اعلام خسارت از بیمه‌شدگان به صورت تماس تلفنی و پیامک اقدام کرده اند، گفت: به همین منظور نیز چهار تیم کارشناسی جهت تسریع در روند بازدید و ارزیابی و پرداخت خسارت به بازنشستگان و بیمه شدگان فعال و به منطقه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه مدیر عامل و معاونین سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح در منطقه حضور دارند و کار ارزیابی خسارت دیدگان ناشی از سیل با قدرت در حال انجام است تا سریعا خسارت آنها پرداخت شود، افزود: تمام بیمه‌شدگان و بازنشستگان نیروهای مسلح در دو استان سیل زده مطمئن باشند سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح تا آخرین لحظه در کنار آنها حاضر خواهند بود. 

جانشین ‌سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح همچنین از امدادرسانی به روستای تازه‌آباد از سوی این سازمان خبر داد و اظهار داشت: با توجه به عمق خسارت در روستای قرنجیک بیش از ۵۰۰ پرس غذا در بین اهالی این روستا توزیع شد.

وی با اشاره به شدت سیل در استان گلستان به ویژه شهرستان آق‌قلا افزود: به منظور تخلیه آب، در یکی از مناطق این شهرستان کانال تخلیه آب احداث شد.

امیر نجفی‌پور با اشاره به کمبود آب شرب در بین در مناطق سیل‌زده تصریح کرد: سازمان اتکا به تعداد مورد نیاز آب شرب یک بار مصرف در اختیار ستاد مدیریت بحران قرار داد و موسسه مالی اعتباری کوثر نیز تعداد ۳۰۰ پرس غذا در اختیار این ستاد برای توزیع در بین سیل زدگان قرار داد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر