کد خبر: 61682
A

مسیر رودخانه باقرآباد در شهرستان قرچکورامین مسدود شد

شهردار قرچک با اشاره به مسدود شدن مسیرهای منتهی به رودخانه باقرآباد گفت: این اقدام در راستای کاهش آسیب‌های احتمالی به افراد و خودروهای در حال تردد صورت گرفته است.

مسیر رودخانه باقرآباد در شهرستان قرچکورامین  مسدود شد

 به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ محسن خرمی شریف امروز در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان قرچک با تأکید بر آمادگی تمامی دستگاه‌های خدماتی و امدادی برای مقابله با آب‌گرفتگی معابر سطح شهرستان اظهار داشت: حوزه خدمات شهری و عمران شهرداری باید هر چه سریع‌تر نسبت به برطرف کردن نقاط حادثه‌خیز در معابر سطح شهرستان اقدام کنند.

وی سپس با اشاره به مسدود شدن مسیرهای منتهی به رودخانه باقرآباد تصریح کرد: این اقدام در راستای کاهش آسیب‌های احتمالی به افراد و خودروهای در حال تردد از این محور در صورت تشدید بارندگی‌ها صورت گرفته است.

شهردار قرچک همچنین افزود: لایروبی رودخانه لات‌آجی نیز که اخیراً مناسب‌سازی شده بود صورت گرفته و هیچ‌گونه مشکلی در این رودخانه وجود ندارد.

خرمی شریف ادامه داد: تردد در مسیرهای سطح شهر مانند محور اصلی کمربندی جنوبی و شمالی در حال حاضر در جریان و روان است و هیچ مشکل آب‌گرفتگی در سطح معابر وجود ندارد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: شهروندان در شرایط بارندگی با کارکنان شهرداری همکاری لازم را داشته باشند و در صورت هرگونه مشکل با شماره 137 تماس حاصل کنند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر