کد خبر: 61801
A

۸ روستای دورودبر اثر سیل تخلیه شد؛ اسکان برای ۱۲۰۰۰ نفر فراهم‌ شد/شناسایی ۴ محور بحرانی

نماینده ویژه استاندار و ستاد بحران در شهرستان دورود با بیان اینکه ۸ روستای دورود در حال تخلیه و ۴ محور بحرانی شهرستان شناسایی‌شده گفت: اسکان برای ۱۲ هزار نفر فراهم‌شده است.

۸ روستای دورودبر اثر سیل تخلیه شد؛ اسکان برای ۱۲۰۰۰ نفر فراهم‌ شد/شناسایی ۴ محور بحرانی

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ محمدرضا صفی خانی در گفت‌وگویی با اشاره به شروع بارش‌ها در استان لرستان و احتمال سرریز شدن سد مروک اظهار داشت: با توجه به‌پیش بینی هواشناسی و آغاز بارش‌ها در استان به‌ویژه در شهرستان دورود اقدامات پیشگیرانه از روز گذشته آغازشده است.

وی با اشاره به‌احتمال سرریز شدن سد مروک و زیرآب رفتن روستاها افزود: به‌منظور اسکان مردم روستاهای در معرض خطر سیلاب، ستاد اسکان در شهرستان دورود فعال‌شده و در اماکن سرپوشیده، مدارس و حسینیه‌ها آمادگی اسکان 12هزار نفر فراهم‌شده است.

نماینده ویژه استاندار و ستاد بحران در شهرستان دورود عنوان کرد: با توجه به طغیان رودخانه و سرریز کردن سد مروک و در معرض خطر بودن 8 روستای سنگر، قلعه کارضا، یوسف‌آباد، امیرآباد، فرمان آباد، خسروآباد، گوشه پل و شکرآباد به‌وسیله بلندگو و کمک دهیاران در حال تخلیه روستاها و جابه‌جایی احشام هستند.

وی بیان کرد:علاوه بر روستاهای در معرض خطر شهرستان دورود، چهار محور بحرانی در شهرستان دورود شناسایی‌شده که در حال مقاوم‌سازی پل‌ها و استفاده از کیسه‌های شن و نصب نیوجرسی در این نقاط بحرانی هستیم؛ از شب گذشته نیز به محله‌های شهری در معرض خطر جهت تخلیه منازل اطلاع‌رسانی شده است

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر