کد خبر: 61845
A

مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین:استان قزوین برای مقابله با سیلاب و تغییرات جوی در آماده باش است

مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین گفت: با توجه به پیش بینی بارش ۷۰ تا ۹۰ میلی‌متری در استان و احتمال وقوع سیل تمامی دستگاههای امدادی قزوین در آماده باش کامل هستند.

مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین:استان قزوین برای مقابله با سیلاب و تغییرات جوی در آماده باش است

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ دومین جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران روز یکشنبه با حضور آیت الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان، عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان به منظور برنامه ریزی، پیشگیری و آمادگی با هرگونه حوادث و سوانح احتمالی ناشی از ورود سامانه بارشی به استان در سالن باقرالعلوم استانداری قزوین برگزار شد.

قدرت الله مهدیخانی در این جلسه اظهار کرد: میزان بارندگی که از سوی سازمان هواشناسی اعلام شده، حجمی بالغ بر ۷۰ تا ۹۰ میلی متر است که این بارندگی از امشب آغاز می‌شود و نگرانی ما این است که رودخانه‌ها و کانال‌های استان ظرفیت این همه بارندگی را ندارد.

مهدی خانی یادآور شد: به منظور پیشگیری از سیلاب‌های احتمالی از شهرستان آوج و آبیک بازدید شده و باید هرچه سریع‌تر با استفاده از ظرفیت ماشین آلات موجود برای رفع مشکلات شهرستان‌های یاد شده اقدام شود.

وی بیان کرد: با ارسال پیامک به شوراها، دهیاری‌ها، امامان جماعت اطلاع رسانی لازم صورت گرفته و از همه درخواست کرده‌ایم ضمن توجه جدی به هشدارهای مدیریت بحران احتیاط لازم را در کارها انجام دهند.

مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین تصریح کرد: همه دستگاه‌های امدادی برای کمک رسانی در حوادث احتمالی در آمادهباش کامل هستند و با بسیج امکانات لجستیک و خودرویی برای مقابله با حوادث آماده مأموریت هستند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر