کد خبر: 61869
A

فوری؛ ساکنان اطراف رودخانه خرم‌آباد لرستان منازل خود را تخلیه کنند

ستاد مدیریت بحران خرم‌آباد در اطلاعیه‌ای از ساکنان حاشیه رودخانه خرم‌رود، کرگانه و ماسور خواست تا منازل خود را ترک کنند. بر اساس آخرین نقشه‌های پیش یابی، از عصر امروز، یکشنبه (۹۸/۰۱/۱۱) سامانه بارشی قوی به آسمان استان وارد شده و تا ساعاتی از روز سه شنبه (۹۸/۰۱/۱۳) به فعالیت خود ادامه خواهد داد. طی این مدت بارش باران، گاهی رعد و برق، وزش باد قابل ملاحظه، احتمال ریزش تگرگ در سطح شهرستان خرم آباد و در ارتفاعات بارش برف را به همراه خواهد داشت. جهت جلوگیری از خسارات احتمالی، از همه شهروندان و بخصوص ساکنان اطراف رودخانه‌های خرم رود، کرگانه، ماسور و رودخانه سزار تقاضا داریم ضمن حفظ هوشیاری و آرامش با اتخاذ تدابیر لازم، نسبت به ترک مناطق حاشیه رودخانه‌ها و نواحی در معرض خطر سیل اقدام، و به مکان‌های امن بروند

فوری؛ ساکنان اطراف رودخانه خرم‌آباد لرستان منازل خود را تخلیه کنند
 به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ ستاد مدیریت بحران خرم آباد اطلاعیه‌ای به شرح زیر صادر کرد:

بر اساس آخرین نقشه‌های پیش یابی، از عصر امروز، یکشنبه (۹۸/۰۱/۱۱) سامانه بارشی قوی به آسمان استان وارد شده و تا ساعاتی از روز سه شنبه (۹۸/۰۱/۱۳) به فعالیت خود ادامه خواهد داد. طی این مدت بارش باران، گاهی رعد و برق، وزش باد قابل ملاحظه، احتمال ریزش تگرگ در سطح شهرستان خرم آباد و در ارتفاعات بارش برف را به همراه خواهد داشت.

با توجه به شدت بارش در تمامی نقاط استان، آبگرفتگی معابر عمومی، سیلابی شدن مسیل ها، اختلال در تردد جاده‌ای، احتمال طغیان رودخانه‌ها و وقوع سیل پیش بینی می‌شود.

از این رو توصیه می‌شود جهت جلوگیری از خسارات احتمالی، از همه شهروندان و بخصوص ساکنان اطراف رودخانه‌های خرم رود، کرگانه، ماسور و رودخانه سزار تقاضا داریم ضمن حفظ هوشیاری و آرامش با اتخاذ تدابیر لازم، نسبت به ترک مناطق حاشیه رودخانه‌ها و نواحی در معرض خطر سیل اقدام، و به مکان‌های امن بروند تا ان شاءالله مشکل جانی و مالی خاصی برای آنان پیش نیاید.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر