کد خبر: 61877
A

تاکید وزیر کشور بر ضرورت تداوم هماهنگی میان تمامی دستگاهها برای امدادرسانی

عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور آخرین گزارشها از استان هایی که بارش نزولات آسمانی در آن در جریان می باشد را دریافت کرد و پیرو دستور رئیس جمهور از تمامی مسئولان ذیربط خواستار بکارگیری تمامی ظرفیت های فنی و رسانه ای برای اطلاع رسانی دقیق و بهنگام شد. وزیر کشور که لحظاتی پیش آخرین وضعیت استان های کرمانشاه، ایلام، کهکیلویه و بویر احمد، لرستان، خوزستان، همدان، اصفهان، چهارمحال بختیاری و کردستان را دریافت کرده بود با تاکید بر اینکه تماس لحظه ای و پیگیرانه رئیس جمهور نقطه قوت خدمتگزاران مردم می باشد بر ضرورت توجه مردم به هشدارها و توصیه های ایمنی مسئولان استانی و ستاد مدیریت بحران از سوی مردم تصریح کرده و دستورات لازم را برای رفع آبگرفتگی در برخی مناطق شهری و روستایی و بسیج تمام امکانات و تجهیزات به منظور امداد رسانی سریع و به موقع صادر کرد.

تاکید وزیر کشور بر ضرورت تداوم هماهنگی میان تمامی دستگاهها برای امدادرسانی
به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛  عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور آخرین گزارشها از استان هایی که بارش نزولات آسمانی در آن در جریان می باشد را دریافت کرد و پیرو دستور رئیس جمهور از تمامی مسئولان ذیربط خواستار بکارگیری تمامی ظرفیت های فنی و رسانه ای برای اطلاع رسانی دقیق و بهنگام شد.
 وزیر کشور که لحظاتی پیش آخرین وضعیت استان های کرمانشاه، ایلام، کهکیلویه و بویر احمد، لرستان، خوزستان، همدان، اصفهان، چهارمحال بختیاری و کردستان را دریافت کرده بود با تاکید بر اینکه تماس لحظه ای و پیگیرانه رئیس جمهور نقطه قوت خدمتگزاران مردم می باشد بر ضرورت توجه مردم به هشدارها و توصیه های ایمنی مسئولان استانی و ستاد مدیریت بحران از سوی مردم تصریح کرده و دستورات لازم را برای رفع آبگرفتگی در برخی مناطق شهری و روستایی و بسیج تمام امکانات و تجهیزات به منظور امداد رسانی سریع و به موقع صادر کرد.
رحمانی فضلی از هماهنگی خوب و مطلوب تمامی دستگاهها و نیروهای عملیاتی که به طور شابنه روز مشغول خدمت به مردم هستند تقدیر و تشکر کرد و از نیروهای انتظامی خواست به طور جدی مانع حضور مردم اطراف رودخانه، سیلاب و مناطق آبگرفته شوند.
بر اساس گزارش مسئولان مناطق ذکر شده بارش باران و طوفان شدت یافته است و با توجه به پیش بینی های صورت گرفته تمهیدات لازم نیز اندیشیده شده بود و خوشبختانه تاکنون میزان خسارات مالی خاصی گزارش نشده است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر