کد خبر: 61897
A

فوت 14 نفر در سیلاب لرستان تایید شد

مدیر کل پزشکی قانونی لرستان ضمن ابراز همدردی و عرض تسلیت به هم استانی ها گفت: از ابتدای دوره بارش سیل آسای باران در استان تاکنون 14 جسد به دلیل خفگی ناشی از سیل و یا در ارتباط با آن به پزشکی قانونی استان ارجاع گردیده اند. ، دکتر حمیدرضا نظیفی گفت: 3 نفر مربوط الیگودرز ، 1 نفر مربوط به شهرستان دورود ، 3 نفر مربوط به خرم آباد ، 2 نفر مربوط به کوهدشت ، 2 نفر مربوط به معمولان ، 2 نفر مربوط به دوره ی چگنی و 1 نفر مربوط به نورآباد بوده است . پزشکی قانونی در کنار مردم وی ضمن اظهارتاسف از حادثه پیش آمده بیان داشت : پزشکی قانونی استان در طول مدت حادثه در کنار مردم حضور داشت وبا معاینه اجساد و صدور سریع جواز دفن ، مانع از افزایش درد و آلام مردم گردید. مدیرکل پزشکی قانونی لرستان گفت : تا پایان مشکلات ناشی از این بحران ، پزشکی قانونی در هر لحظه از شبانه روز آماده معاینه اجساد و صدور جواز دفن می باشد .

فوت 14 نفر در سیلاب لرستان تایید شد

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ ، دکتر حمیدرضا نظیفی گفت:  3 نفر مربوط الیگودرز ، 1 نفر مربوط به شهرستان دورود ، 3 نفر مربوط به خرم آباد ، 2 نفر مربوط به کوهدشت ، 2 نفر مربوط به معمولان ،  2 نفر مربوط به دوره ی چگنی و 1 نفر مربوط به نورآباد بوده است .

پزشکی قانونی در کنار مردم

 وی ضمن اظهارتاسف از حادثه پیش آمده بیان داشت : پزشکی قانونی استان در طول مدت حادثه در کنار مردم حضور داشت وبا معاینه اجساد و صدور سریع جواز دفن ، مانع از افزایش درد و آلام مردم گردید.

مدیرکل پزشکی قانونی لرستان  گفت : تا پایان مشکلات ناشی از این بحران ، پزشکی قانونی در هر لحظه از شبانه روز آماده معاینه اجساد و صدور جواز دفن می باشد .

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر