کد خبر: 61908
A

پلیس راه: جاده چالوس از ساعت ۱۳ امرز به طرف کرج باز می‌شود / جاده هراز همچنان بسته است

فرمانده پلیس راه مازندران گفت که محور کرج - چالوس از ساعت ۱۳ امروز چهارشنبه از چالوس به سمت کرج باز می‌شود، ولی محور هراز همچنان مسدود است. از اواخر روز شنبه با ورود سامانه بارشی به استان مازندران و احتمال خطر ریزش کوه ابتدا جاده چالوس به روی تردد مسدود و پس از آن به همین دلیل نیز محور هراز بسته شده بود

پلیس راه: جاده چالوس از ساعت ۱۳ امرز به طرف کرج باز می‌شود / جاده هراز همچنان بسته است

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛  از اواخر روز شنبه با ورود سامانه بارشی به استان مازندران و احتمال خطر ریزش کوه ابتدا محور کندوان به روی تردد مسدود و پس از آن به همین دلیل نیز محور هراز بسته شد.

پیش از مسدود شدن این ۲ محور مواصلاتی ریزش کوه و سنگ به چندین دستگاه خودروی سواری در این محور‌ها خسارت وارد کرد و چند تن از مسافران نوروزی و مردم استان را نیز مصدوم ساخت.

در این مدت تردد به سوی پایتخت کشور از محور سوادکوه انجام می‌شود، اما هشدار‌های سیلابی شدن رودخانه‌ها و ادامه اقامت در استان از سوی مسافران، خوشبختانه منجر به کاهش حجم تردد در این جاده شد و از ترافیک سنگین آن جلوگیری کرد.

فرمانده پلیس راه مازندان روز چهارشنبه به ایرنا گفت: از ساعت ۱۳ امروز محور کندوان به سمت کرج، باز است و تردد خودرو‌های سبک در این محور بلامانع است.

سرهنگ علیرضا قدمی افزود: محور هراز همچنان مسدود است و در محور سوادکوه هم ترافیک سنگین داریم.

استان مازندران دارای ۱۰ هزار و ۴۰۰ کیلومتر مسیر جاده‌ای است که حدود سه هزار کیلومتر آن محور اصلی و مواصلاتی است.

حدود ۱۱۰ کیلومتر از مسیرجاده ارتباطی هراز از آمل به تهران در حوزه استحفاظی مازندران واقع شده است.

حدود نیمی از مسیر حدود ۱۷۰ کیلومتری جاده کرج - چالوس جزو حوزه استحفاظی شهرستان چالوس است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر