کد خبر: 62053
A

بی برنامگی عجیب در تشکیل نخستین جلسه شورای تهران طی سال 98

برگزاری نخستین نشست شورای اسلامی شهر تهران در سال جدید دچار بی برنامگی شد و باوجود اعلام دستور جلسه، حضور خبرنگاران و برخی اعضا، تا لحظه انتشار این خبر معلوم نیست برگزار می شود یا خیر.

بی برنامگی عجیب در تشکیل نخستین جلسه شورای تهران طی سال 98

به گزارش دیده بان ایران، باوجود اعلام دستور جلسه یکصد و سی چهارمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران و به علت همزمانی آن با مراسم افتتاح سه طرح شهری با حضور رئیس جمهوری، تعدادی از اعضا از صبح امروز در صحن حاضر شده اند و گفته می شود برخی نیز در مراسم افتتاح هستند.
حضور اعضا در صحن شورا برای تشکیل جلسه به حدنصاب نرسیده و این درحالی است که می شد با برنامه ریزی، یا نشست امروز به علت همزمانی با افتتاح سه طرح شهری لغو یا اعضا مکلف به حضور در صحن شورا شوند.
9 تن از اعضای شورای شهر شامل احمد مسجدجامعی، حجت نظری، زهرا نژاد بهرام، ناهید خداکرمی، الهام فخاری، مجید فراهانی، محمد سالاری، افشین حبیب‌زاده زاده و زهرا صدر اعظم نوری در صحن شورا حاضر شده اند و هیچ یک از آنان در خصوص تشکیل یا لغو جلسه سخنی نگفته اند.
طرح های شهری که امروز با حضور حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهوری افتتاح شد شامل بخش جنوبی مترو خط 6، بخشی از کمربندسبز و نیز نخستین پروژه مسکن امید می شود.
نشست های رسمی اعضای شورای اسلامی شهر تهران روزهای یکشنبه هر هفته و نیز سه شنبه بطور یک هفته در میان برگزار می شود.
سامانه شورای اسلامی شهر تهران اعلام کرده بود که جلسه امروز شورا از ساعت 9 تا 11 برگزار خواهد شد و به بررسی طرح الزام شهرداری به ارایه لایحه فرآیند تملک باغات، املاک و ابنیه واجد ارزش می‌پردازد.
اعضای شورای شهر تهران در آخرین جلسه سال گذشته تقویم برگزاری جلسات این شورا را تصویب کرده بودند./ ایرنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر