کد خبر: 62245
A

نماینده دادستان: حرف‌های هدایتی ادعاست/ بدهی هدایتی ۱۵۰۰ میلیارد و ۶۰۰ میلیون است

نماینده دادستان در مورد بدهی‌های حسین هدایتی گفت: اصل بدهی هدایتی ۵۸۶ میلیارد تومان بوده که با احتساب سود پول، الان به یک هزار و پانصد میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان رسیده است که تا الان کلاً ۱۵ میلیارد تومان پس داده است.

نماینده دادستان: حرف‌های هدایتی ادعاست/ بدهی هدایتی ۱۵۰۰ میلیارد و ۶۰۰ میلیون است
به گزارش دیده بان ایران؛ رسول امیر قهرمانی با اشاره به برگزاری ششمین جلسه دادگاه حسین هدایتی دولابی در تاریخ ۲۵ فروردین در پاسخ به این سوال که در آخرین جلسه در سال گذشته وی گفته بود «تا قبل از شروع دادگاه بعدی (در سال جدید)، ملک جاده مخصوص تعیین تکلیف می‌شود» اظهارداشت: در مورد ملک جاده مخصوص هیچ اتفاقی نیفتاده است.

وی افزود: کارهایی بر حسب ادعاهای خودشان در حال انجام دادن هستند؛ اما ما اطلاعی از این موضوعات نداریم. می‌توانند مالک ملک جاده مخصوص را راضی کنند تا بفروشد، تازه اگر هم مالک ملک جاده مخصوص ملک را بدهد به اندازه قیمت واقعی ملک برمیداریم.

وی افزود: ما می‌گوییم که پول بانک را بدهید، حالا یا با ملک جاده مخصوص یا با هرچیز دیگری، در هر صورت بدهی بانک را پرداخت کنید.

نماینده دادستان گفت: حسین هدایتی چیزی از بدهی‌هایشان را پس نداده‌اند و یک ریال هم تا الان پرداخت نکرده‌اند.کل بدهی هدایتی و شرکت‌های وی اصلش مبلغ ۵۸۶ میلیارد تومان بوده که با احتساب سود پول، مبلغ هزار و پانصد میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان بدهی وی به بانک می‌باشد.

وی افزود: ۱۵ میلیارد تومان هم از کل این مبلغ تا الان پس داده است.

قهرمانی در پاسخ به این سوال که در جلسات دادگاه آقای هدایتی عنوان می‌کردند که بدهی مابقی متهمین هم با من، من پرداخت می‌کنم» چه کارهایی انجام گرفته است، اظهارداشت: صرفاً ادعا بوده و خبری از باز پس دادن بدهی‌ها نیست.


 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر