کد خبر: 62389
A

خبری از کمک های روسیه به سیل زدگان ایران نیست؟!

علی اصغر پیوندی، رییس جمعیت هلال احمر کشورمان هم صبح امروز با اشاره به عملکرد هلال در سیل اخیر، با بیان اینکه سیل امسال بسیار ویرانگر بود، افزود: تا به امروز کمک‌های غیر نقدی مثل پتو، چادر، ست بهداشتی و ... از کویت، ترکیه، آذربایجان، فرانسه، آلمان، ارمنستان، پاکستان و ... به ایران ارسال شده است.

خبری از کمک های روسیه به سیل زدگان ایران نیست؟!

به گزارش دیده بان ایران، با گذشت بیش از 20 روز از وقوع سیل در ایران، برخی گزارش های حاکی است با وجود اینکه برخی کشورهای حوزه خلیج فارس برای کمک رسانی به مناطق سیلزده کشورمان اقدام به ارسال اقلام مورد نیاز مردم این مناطق کرده اند اما هنوز خبری از کمک های روسیه نیست.(اینجا)

علی اصغر پیوندی، رییس جمعیت هلال احمر کشورمان هم صبح امروز  با اشاره به عملکرد هلال در سیل اخیر، با بیان اینکه سیل امسال بسیار ویرانگر بود، افزود: تا به امروز کمک‌های غیر نقدی مثل پتو، چادر، ست بهداشتی و ... از کویت، ترکیه، آذربایجان، فرانسه، آلمان، ارمنستان، پاکستان و ... به ایران ارسال شده است.

گفتنی است خبرگزاری اسپوتنیک، دوشنبه هفته گذشته در خبری اعلام کرده بود که کمک های روسیه به سیل زدگان ایران سه شنبه یا چهارشنبه می رسد(اینجا)

 

 

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر