کد خبر: 62409
A
به ریاست وزیر کشور؛

نخستین جلسه ستاد بازسازی مناطق سیل زده امروز تشکیل می شود

رییس مرکز اطلاع رسانی و امور بین الملل وزارت کشور گفت: در پی ابلاغ دستور رییس جمهور مبنی بر عهده داری مسؤولیت مدیریت جامع بحران سیل اخیر از سوی وزیر کشور، نخستین جلسه ستاد بازسازی مناطق سیل زده، امروز به ریاست عبدالرضا رحمانی فضلی تشکیل می شود.

نخستین جلسه ستاد بازسازی مناطق سیل زده امروز تشکیل می شود

به گزارش دیده بان ایران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور«سید رمضان شجاعی کیاسری»، با اعلام این خبر افزود: براساس دستور رییس جمهور که در جلسه 18 فروردین ماه هیات وزیران، صادر شده است؛ مدیریت جامع بحران سیل اخیر شامل عملیات پیشگیری، آمادگی، مقابله، بازسازی، بازتوانی، هماهنگی و تقسیم کار در دستگاه‌های اجرایی و همه نهادها و سازمان‌های همکار و موثر بر عهده وزیر کشور به عنوان قائم مقام شورای عالی مدیریت بحران کشور قرار گرفته است.
رئیس مرکز اطلاع رسانی و امور بین الملل وزارت کشور خاطرنشان کرد: طبق این دستور که از سوی دبیر هیئت دولت ابلاغ شده ، برنامه‌ریزی‌ها باید به گونه‌ای باشد که از همه توان نیروها و نهادهای عمومی غیردولتی حداکثر بهره گیری شود و دیوان سالاری اداری و مقررات دست و پاگیر، مانع و موجب کندی همکاری آنها در این حادثه نشود.
شجاعی کیاسری تاکید کرد:کلیه وزارتخانه ها سازمان ها و موسسات دولتی، نیروهای نظامی و انتظامی، نهادهای قضایی و عمومی غیردولتی موظف به همکاری و اجرای دقیق دستورها و برنامه های ابلاغی ایشان هستند. 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر