کد خبر: 62562
A

آغاز به‌کار قرارگاه بازسازی مناطق سیل‌زده به ریاست وزیر کشور

ساعتی قبل با حضور وزرای کشور و جهاد کشاورزی، رئیس بنیاد مستضعفان، رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، رئیس سازمان مدیریت بحران، رئیس سازمان امور اجتماعی، رئیس جمعیت هلال احمر، مدیران ارشد دستگاه‌های عضو، قرارگاه بازسازی مناطق سیل زده به ریاست رحمانی فضلی و در محل وزارت کشور برگزار شد. در این نشست وزیر کشور ضمن تشریح اقدامات و جلسات مقدماتی برای تشکیل قرارگاه بازسازی، مأموریت اصلی ستاد را مدیریت کلان فرآیند بازسازی در قالب سیاستگذاری، تجمیع، ساماندهی و جهت دهی به اقدامات دستگاه‌های مذکور برای افزایش و ارتقای کارآمدی در روند بازسازی برشمرد.

آغاز به‌کار قرارگاه بازسازی مناطق سیل‌زده به ریاست وزیر کشور

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ ساعتی قبل با حضور وزرای کشور و جهاد کشاورزی، رئیس بنیاد مستضعفان، رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، رئیس سازمان مدیریت بحران، رئیس سازمان امور اجتماعی، رئیس جمعیت هلال احمر، مدیران ارشد دستگاه‌های عضو، قرارگاه بازسازی مناطق سیل زده به ریاست رحمانی فضلی و در محل وزارت کشور برگزار شد.

در این نشست وزیر کشور ضمن تشریح اقدامات و جلسات مقدماتی برای تشکیل قرارگاه بازسازی، مأموریت اصلی ستاد را مدیریت کلان فرآیند بازسازی در قالب سیاستگذاری، تجمیع، ساماندهی و جهت دهی به اقدامات دستگاه‌های مذکور برای افزایش و ارتقای کارآمدی در روند بازسازی برشمرد.

رحمانی فضلی با مرور رهنمودهای مقام معظم رهبری و تأکیدات ریاست جمهوری گفت: رویکرد اصلی ستاد بازگشت و تحقق کامل جریان عادی زندگی مردم و روند اشتغال و تولید در مناطق سیل زده است.

در این نشست وزیر جهاد کشاورزی در سخنانی با اشاره به اولویت‌های مد نظر در حوزه کشاورزی بر آغاز فوری عملیات اجرایی بازسازی تاکید کرد.

در ادامه نشست نیز  مدیران ارشد دستگاه‌های عضو برنامه‌ها و نقطه نظرات دستگاه تخصصی و حمایتی خود را ذیل مأموریت‌های ستاد مطرح کرده‌اند و موضوعات مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر