کد خبر: 62587
A

مخالفت نژادبهرام با تغییر نام معابر شمال شهر به نام هنرمندان

عضو شورای شهر تهران با اشاره به نامگذاری خیابان‌های سه منطقه شمال شهر به نام تعدادی از هنرمندان گفت: مگر این افراد از ابتدا ساکن این مناطق بودند.

مخالفت نژادبهرام با تغییر نام معابر شمال شهر به نام هنرمندان

به گزارش دیده بان ایران، زهرا نژادبهرام عضو شورای شهر تهران پس از شنیدن پیشنهادات محمد جواد حق شناس رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران در خصوص نامگذاری تعدادی از خیابان‌های مناطق ۱، ۲ و ۳ به نام برخی از هنرمندان معاصر ضمن تشکر از توجه این کمیسیون به هنرمندان به نحوه نامگذاری آن‌ها اعتراض کرد و گفت: این رویکرد که نام خیابان‌های دارای نام را تغییر می‌دهیم درست نیست، زیرا آن‌ها سالیان سال دارای هویت بودند و ما برای ارج نهادن به هنرمندان از طریق نامگذاری معابر باید خیابان‌های بی‌نام را انتخاب کنیم.

او با طرح این پرسش که آیا در این نامگذاری‌ها نظر موافق ساکنان را هم پرسیده‌اید یا خیر ادامه داد: بسیاری از ساکنان معابری که نام کوچه و خیابان آن‌ها تغییر داده می‌شود به ما مراجعه می‌کنند که این موضوع را به ما اطلاع نداده بودند.

عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران با بیان اینکه هنرمندان شهرمان باعث سربلندی ما هستند، گفت: این افراد قبلا در مناطق ۱، ۲ و ۳ ساکن نبودند و چرا نباید معابر مناطق مرکزی به نام این اساتید نامگذاری شود، لذا اینکه ما در نامگذاری فقط مناطق ۱، ۲ و ۳ را مورد توجه قرار می‌دهیم، رویکردی اشتباه است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر