کد خبر: 62797
A

نماینده مجلس: چرا معاون اول رئیس جمهور در استان خوزستان مستقر نمی شود

نماینده مردم بندر ماهشهر، امیدیه و هندیجان در مجلس گفت: در شرایطی که مردم استان خوزستان در بدبختی هستند، حضور وزیر نیرو، وزیر جهاد کشاورزی و مدیریت بحران کشور در تهران چه معنی دارد.

نماینده مجلس: چرا معاون اول رئیس جمهور در استان خوزستان مستقر نمی شود
به گزارش دیده بان ایران، علی گلمرادی در نشست علنی امروز (دوشنبه، 2 اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی، گفت: منفعل عمل کردن مجلس و دولت در رابطه با بحران های زنجیره ای استان خوزستان قابل بخشش نیست.

نماینده مردم بندر ماهشهر، امیدیه و هندیجان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مصیبت حاکم بر خوزستان فراتر از آن است که در اتاق های شیشه ای و فضا و هوا مسئولان نظاره گر آن باشند، حداقل انتظار می رفت معاون اول رئیس جمهور در خوزستان مستقر می شد تا شخصا مدیریت استان را برعهده بگیرد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: حضور وزیر نیرو، وزیر جهاد کشاورزی و مدیریت بحران کشور در تهران چه معنی دارد وقتی مردم استان خوزستان در بدبختی هستند، استانی که نجات بخش اقتصاد، امنیت و انرژی کشور است باید مورد توجه آقایان قرار گیرد.

وی بیان داشت: مرکزگرایی و تمرکزگرایی پدر مملکت را در آورده است، چرا جلسه هیات دولت را در خوزستان برگزار نمی کنند.

مسعود پزشکیان نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این تذکر شفاهی، گفت: اکثر نمایندگان از وضعیت خوزستان گله دارند، انتظار می رود در دولت نگاه ویژه و جلسه ویژه در این خصوص برگزار شود./خانه ملت

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر