کد خبر: 62993
A

جزپیات قتل یک روحانی همدانی در محله آخوند

فرمانده انتظامی استان همدان از وقوع یک فقره قتل در یکی از مناطق شهر همدان خبر داد.

جزپیات قتل یک روحانی همدانی در محله آخوند

فرمانده انتظامی استان همدان از وقوع یک فقره قتل در یکی از مناطق شهر همدان خبر داد.

به گزارش دیده بان ایران، سردار بخشعلی کامرانی صالح در تشریح این خبر مطرح کرد: ساعتی پیش یک خودروی سواری ۲۰۶ در محله "آخوند" همدان با شلیک دو گلوله به سمت یک روحانی ۴۶ ساله، او را به قتل رساند.

وی با اشاره به چگونگی قتل «م. قاسمی»، طلبه همدانی ادامه داد: هنگام عبور این طلبه، یکی از سرنشینان خودروی ۲۰۶ پیاده شده و دو گلوله به سوی روحانی ۴۶ ساله شلیک می‌کند. این روحانی در دم جان خود را از دست می‌دهد.

کامرانی صالح تصریح کرد: ضارب پس از به قتل رساندن این روحانی ۴۶ ساله با سرعت از محل حادثه متواری می‌شود.

فرمانده انتظامی استان همدان در پایان یادآور شد: در حال حاضر ضارب شناسایی نشده و پلیس برای یافتن متهم و انگیزه او در حال تحقیق و بررسی است.

فرمانده انتظامی همدان: قاتل طلبه ۴۶ ساله شناسایی شد

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: قاتل متواری روحانی همدانی شناسایی شده و تلاش پلیس برای دستگیری او ادامه دارد.

به گزارش  فارس از همدان، پیش از ظهر امروز یک طلبه ۴۶ ساله به نام «م - قاسمی» در کوچه آخوند به ضرب گلوله همدان به قتل رسید.

فرمانده نیروی انتظامی استان همدان، یک ساعت بعد از حادثه، شناسایی این ضارب خبر داد و اظهار کرد: فرد ضارب پس از پیاده شدن از سواری پژو ۲۰۶ با اسلحه کلاشینکف به سمت این طلبه که از حوزه علمیه خارج شده بود، تیراندازی کرد و متواری شد.

سردار کامرانی صالح با بیان اینکه ضارب از روی اطلاعات پلاک خودرو شناسایی شده است و تلاش برای دستگیری او ادامه دارد، گفت: البته قاتل در اینستاگرام خود اعتراف به قتل این طلبه کرده است.

وی افزود: خودرویی هم که قاتل از آن استفاده کرده، متعلق به خودش بوده است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر