کد خبر: 63079
A

مرد بنگاه دار در پردیس به خاطر اختلافات مالی،شریکش را خفه کرد و در چاه انداخت

شامگاه 21 فروردین امسال زن جوانی با مراجعه به کلانتری 124 قلهک از ناپدید شدن همسرش خبر داد و گفت: همسرم (48 ساله) در زمینه خرید و فروش ملک در منطقه پردیس، بومهن و رودهن فعالیت دارد، ساعت 9 صبح امروز به قصد ملاقات با یکی از دوستان و همکارانش به نام مسعود (35 ساله) در رودهن، از خانه خارج شد، تا ساعت 6 عصر نیز پاسخگوی تلفن‌همراهش بود اما پس از آن دیگر جواب نداد تا اینکه تلفن‌همراهش نیز خاموش شد.

مرد بنگاه دار در پردیس به خاطر اختلافات مالی،شریکش را خفه کرد و در چاه انداخت

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ شامگاه 21 فروردین امسال زن جوانی با مراجعه به کلانتری 124 قلهک از ناپدید شدن همسرش خبر داد و گفت: همسرم (48 ساله) در زمینه خرید و فروش ملک در منطقه پردیس، بومهن و رودهن فعالیت دارد، ساعت 9 صبح امروز به قصد ملاقات با یکی از دوستان و همکارانش به نام مسعود (35 ساله) در رودهن، از خانه خارج شد، تا ساعت 6 عصر نیز پاسخگوی تلفن‌همراهش بود اما پس از آن دیگر جواب نداد تا اینکه تلفن‌همراهش نیز خاموش شد.

بلافاصله پرونده برای رسیدگی در اختیار اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی با مراجعه به محل کار مسعود در بنگاهی در رودهن، به تحقیق از وی پرداختند.

مسعود در تحقیقات مقدماتی گفت: قرار بود دوستم به بنگاه من بیاید و حتی پیامکی را در این رابطه برایم ارسال کرد اما پس از آن دیگر هیچ خبری از او ندارم.

کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران با بررسی اظهارات مسعود، انجام تحقیقات میدانی و بهره‌گیری از اقدامات ویژه پلیسی اطمینان پیدا کردند که مرد گمشده آخرین بار در بنگاه مسعود در رودهن دیده شده بنابراین به دستور بازپرس پرونده‌، مسعود روز دوم اردیبهشت دستگیر و برای تحقیقات پلیسی به اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد و سه روز بعد در بازجویی‌ها لب به اعتراف گشود و به ارتکاب جنایت با همدستی شاگرد بنگاهش اعتراف کرد.

مسعود در اعترافاتش به کارآگاهان گفت: من و مقتول با هم کار می‌کردیم چندی قبل یک مجتمع مسکونی را شریکی خریدیم اما او اسناد و مدارک مجتمع را به نام خودش کرد. وقتی به ماجرا پی بردم اعتراض کردم اما او هر بار به بهانه‌ای از من می‌خواست کمی به او مهلت دهم تا اینکه تصمیم به انتقام گرفتم. روز حادثه از او خواستم برای دیدن و معامله یک مجتمع مسکونی به رودهن بیاید، بعد به بهانه بازدید ساختمان، به همراه او و رامین سوار خودرو شدیم، در مسیر آبمیوه مسمومی را که از قبل آماده کرده بودیم به او دادم و دقایقی پس از نوشیدن آبمیوه بیهوش شد، سپس به سمت آزادراه تهران ـ پردیس حرکت کردیم و پس از پیدا کردن مکانی خلوت در بیابان های اطراف، مقتول را با طناب خفه کرده و جنازه‌اش را داخل یک گودال دفن کردیم، پس از ارتکاب جنایت نیز خودرو مقتول را در نقطه‌ای رها کرده و به همراه رامین به بنگاه برگشتیم.

با توجه به اعتراف صریح مسعود به ارتکاب جنایت، شاگردش رامین نیز در بنگاهی در رودهن دستگیر  شد و پس از انتقال به اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ، اظهارات مسعود را تأیید کرد.

سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی؛ معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام این خبر گفت‌: با اعتراف صریح متهمان به ارتکاب جنایت و مدفون کردن جسد مقتول در منطقه‌ای بیابانی در آزادراه تهران ـ پردیس، کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ به همراه متهمان به محل دفن جسد اعزام و با راهنمایی متهمان، جسد مقتول نیز کشف شد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر، با توجه به احراز وقوع جنایت و اعتراف صریح متهمان، قرار بازداشت موقت توسط بازپرس پرونده صادر و هر دو متهم برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار داده شدند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر