کد خبر: 63105
A

حناچی: محدودشدن ساعات حضور در مترو را پیگیری می کنم

«پیروز حناچی» شهردار تهران در واکنش به برنامه مترو برای محدودکردن ساعت حضور مسافران در مترو تا 2 ساعت و لزوم تهیه بلیت جدید پس از این مدت گفت: این مساله را پیگیری می کنم.

حناچی: محدودشدن ساعات حضور در مترو را پیگیری می کنم

به گزارش دیده بان ایران، حناچی گفت: دریافت هزینه متفاوت براساس مساحت طی شده در تمام دنیا معمول است و برای مثال کسی که از دولت آباد در جنوبی ترین نقطه به شمال شهر سفر می کند، باید نرخ متفاوتی را پرداخت کند تا کسی که در 2 ایستگاه جا به جا می شود. 
وی ادامه داد: اینکه ساعات حضور در مترو محدود و برای زمان بیشتر از آن، ملزم به تهیه بلیت جدید باشند، موضوع تازه ای است که آن را پیگیری می کنم. 
حناچی در خصوص افزایش نرخ کرایه ها در هیات دولت نیز خاطرنشان کرد: این موضوع سالانه به تناسب نرخ تورم اتفاق می افتد که امسال نیز در هیات دولت مطرح و با آن موافقت شد. 
وی در ادامه با بیان اینکه یکی از سیاست های شهرداری تهران حمایت از کسب و کارهای نوین است عنوان کرد: شرکت های نوپا می توانند با معطوف کردن تلاش خود به حل مشکلات شهر، کارآفرینی کنند. 
شهردار تهران اضافه کرد: در حوزه پسماند نیز ظرفیت اقتصادی وجود دارد و باید به این حوزه به عنوان یک منبع نگاه کرد. 
وی یادآور شد: هرچقدر از حجم زباله ها بازیافت و به چرخه حیات برگردانده شود به نفع مردم است. 
حناچی خاطرنشان کرد: کاهش دفن زباله نیز مشکلات زیست محیطی کمتری به دنبال دارد. 
در این همایش مدیرعامل سازمان جمع آوری و مدیریت پسماند شهر تهران اعلام کرد که روزانه 58 هزار تن زباله در کشور تولید می شود که 15 درصد از این میزان سهم پایتخت است. 
به گزارش ایرنا در رویداد مدیریت هوشمند پسماند شهری که از امروز آغاز شده شهرداری تهران 14 نیاز مهم خود را در حوزه مدیریت پسماند شهری ارائه می کند و صاحبان ایده نیز می‌توانند به ارائه راه‌حل‌های خلاقانه خود در این حوزه بپردازند. 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر