کد خبر: 63130
A

اجرای طرح ملی گفتگوی خانواده در مناطق سیل زده خوزستان

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور از آمادگی برای اجرای طرح ملی گفتگوی خانواده در مناطق سیل زده خوزستان خبر داد. این طرح می تواند نسبت به بازسازی روحی و آمادگی زنان سرپرست خانوار برای بازگشت به زندگی عادی تلاش کند

اجرای طرح ملی گفتگوی خانواده در مناطق سیل زده خوزستان

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران به نقل از سایت اطلاع رسانی معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری (لینک )  معصومه ابتکار امروز در بازدید از مناطق سیل زده ی خوزستان گفت : مرحله نخست این طرح با موفقیت در کشور انجام و اجرا شده است.

وی افزود : این آمادگی وجود دارد که این طرح در بین خانواده های مناطق آسیب دیده در سیل اجرا شود.

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور با بیان اینکه طرح تاب آوری اجتماعی برای شرایط بعد از بحران در این مناطق اجرا خواهد شد اظهارداشت :  این طرح می تواند نسبت به بازسازی روحی و آمادگی  زنان سرپرست خانوار برای بازگشت به زندگی عادی تلاش کند

وی با اشاره به ارائه  خدمات دولت در خصوص بازسازی و جبران خسارتها گفت : در طرح های مشترک با وزارت کار ، تعاون و رفاه اجتماعی اقداماتی برای توان افزایی اقتصادی زنان و سرپرستان خانوار سیل زده  انجام و در تلاش هستیم ضمن توجه بیشتر به این آنان بتوانند کسب و کار خود را بازسازی تا به زندگی عادی خود برگردند.

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور  منظور از سفر  به خوزستان را  پیگیری حل مشکلات زنان و خانواده های مناطق سیل زده این استان  بیان کرد.

برای مشاهده فیلم این مصاحبه بر لینک زیر کلیک کنید:

/uploads/images/gallery/video/۳۴۴۸۷۸۳_۸۴۸.mp۴

منبع: خبرگزاری صدا و سیما مرکز خوزستان


 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر