کد خبر: 63331
A

۲مرد تهرانی با پست تریاک به انگلیس و آمریکا می فرستادند! + جزییات

۲ مرد در۲ سناریوی جداگانه قصد انتقال مواد مخدر از طریق پست به آمریکا و انگلیس را داشتند که دستگیر شدند.

 ۲مرد تهرانی با پست تریاک به انگلیس و آمریکا می فرستادند! + جزییات

 به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ سرهنگ جلیل موقوفه‌ای جانشین پلیس پیشگیری پلیس تهران گفت: روز گذشته مردی جوان به اداره پست چهارراه لشگر مراجعه و تقاضای ارسال بسته پستی حاوی چند بسته شکلات تلخ را به آمریکا کرد که کارکنان اداره پست به رفتار عجیب این مرد مشکوک و موضوع را به کلانتری 112 ابوسعید اطلاع می دهند.

وی توضیح داد: با اعزام تیمی از ماموران کلانتری به محل مشخص شد که این فرد به طرز ماهرانه ای درداخل بسته ها، تریاک آب شده را به شکل شکلات تلخ جاسازی کرده است.

سرهنگ موقوفه‎‌ای در ادامه گفت: با اعلام کارکنان اداره پست ، مبنی بر اینکه مردی با مراجعه به اداره پست چهارراه لشگر تقاضای ارسال یک چمدان به کشور انگلستان را کرده است ، ولی چمدان مشکوک به نظر می رسد، تیمی از ماموران کلانتری 112 ابوسعید در محل حاضر و در بررسی های تخصصی مشخص شد که متهم به طرز ماهرانه در داخل بدنه چمدان مقدار 650 گرم تریاک را جاسازی کرده است و قصد انتقال این چندان را به کشور انگلستان دارد.

جانشین پلیس پیشگیری پایتخت با اعلام این اخبار گفت: متهمان هر 2 پرونده دستگیر و به همراه مواد مخدرکشف شده به کلانتری منتقل شده اند و در تحقیقات بعدی به جرم  ارتکابی اعتراف کردند.

به گفته سرهنگ موقوفه ای هر 2 قاچاقچیدر اختیار مرجع قضائی قرار گرفته اند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر