کد خبر: 63594
A

تلاش محمد جواد حق شناس برای دیده شدن/ از سفارش تندیس به فرد مورد نظر تا برگزاری چهلم، دو هفته زودتر!

اقدامات عجیب جواد حق شناس عضو شورای شهر در سفارش سردیس جنجالی استاد جمشید مشایخی موجب بهت کارشناسان مدیریت شهری شده است! این عضو که سابقه حملات تند به شهردار تهران بدلیل عدم در نظر گرفتن توصیه‌های وی در انتصابات را دارد، با دور زدن ساختار رسمی شهرداری و بخش تخصصی در سازمان زیباسازی، بصورت مستقیم به شهردار منطقه یک دستور داده است که سردیس استاد مشایخی را به یک فرد خاص سفارش دهد! این مجسمه ساز که هیچ شناختی از استاد مشایخی نداشته، براساس یک عکس چندنفره در اینترنت و یک تابلو فرش تندیس را می‌سازد و عضو شورای شهر که برای رونمایی از تندیس عجله داشته دستور می‌دهد دو هفته زودتر از چهلم استاد مشایخی مراسمی را به مناسبت چهلمین روز برگزار و از تندیس ناقص و کم شباهت رونمایی کنند.

تلاش محمد جواد حق شناس برای دیده شدن/ از سفارش تندیس به فرد مورد نظر تا برگزاری چهلم، دو هفته زودتر!

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ این عضو که سابقه حملات تند به شهردار تهران بدلیل عدم در نظر گرفتن توصیه‌های وی در انتصابات را دارد، با دور زدن ساختار رسمی شهرداری و بخش تخصصی در سازمان زیباسازی، بصورت مستقیم به شهردار منطقه یک دستور داده است که سردیس استاد مشایخی را به یک فرد خاص سفارش دهد!

این مجسمه ساز که هیچ شناختی از استاد مشایخی نداشته، براساس یک عکس چندنفره در اینترنت و یک تابلو فرش تندیس را می‌سازد و عضو شورای شهر که برای رونمایی از تندیس عجله داشته دستور می‌دهد دو هفته زودتر از چهلم استاد مشایخی مراسمی را به مناسبت چهلمین روز برگزار و از تندیس ناقص و کم شباهت رونمایی کنند.

سردیس جنجالی جمشید مشایخی و اقدام عجیب حق شناس عضو شورای شهر؛ از سفارش تندیس به فرد مورد نظر تا برگزاری چهلم، دو هفته زودتر!

منبع: انتخاب

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر