کد خبر: 63711
A

بزرگترین دزدان خودرو در سمنان دستگیر شدند / جزییات ۲۹۰ فقره سرقت کامپیوتر پژو ۲۰۶

سردار روح الامین قاسمی عصر سه شنبه به خبرنگاران اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت کامپیوتر خودرو های پژو ۲۰۶ و ۴۰۵ در شهرستان سمنان در ماه‌ های پایانی سال ۹۷، پلیس آگاهی این استان پیگیر ماجرا شد. فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: سارقان ۹ میلیارد ریال کامپیوتر خودروهای پژو با ۲۹۰ فقره سرقت در مناطق مختلف کشور توسط پلیس این استان شناسایی و دستگیر شدند.

بزرگترین دزدان خودرو در سمنان دستگیر شدند /  جزییات  ۲۹۰ فقره سرقت کامپیوتر پژو ۲۰۶

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ سردار روح الامین قاسمی عصر سه شنبه به خبرنگاران اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت کامپیوتر خودرو های پژو ۲۰۶ و ۴۰۵ در شهرستان سمنان در ماه‌ های پایانی سال ۹۷، پلیس آگاهی این استان پیگیر ماجرا شد.

وی بیان کرد: سارقان اغلب خودروهای فاقد دزدگیر که در حاشیه خیابان و اماکن خلوت پارک شده را هدف قرار می‌ دادند.

فرمانده انتظامی استان سمنان به سرنخ های بدست آمده ماموران پلیس در بررسی چندین باره صحنه‌ های سرقت اشاره و تصریح کرد: پیگیری این سرنخ‌ ها به شناسایی یکی از اعضای این باند حرفه ای سرقت منجر و این سارق در عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش در تهران دستگیر شد.

قاسمی خاطر نشان کرد: این سارق سابقه دار به سرقت های متعدد در ۱۰ استان تهران، البرز، خراسان رضوی، لرستان، اردبیل، تبریز، فارس، اصفهان، قم و سمنان اعتراف کرد.

وی ادامه داد: متهم در بازجویی ها ۲ مالخر حرفه‌ ای کامپیوترهای خودرو را نیز در تهران و مشهد معرفی کرد.

قاسمی با اشاره به هماهنگی با قاضی پرونده و اعزام تیم‌ های عملیاتی به مشهد و تهران، اضافه کرد: هر ۲ مالخر پرونده در عملیات های جداگانه ای دستگیر و ۱۹۳ دستگاه کامپیوتر خودرو از مخفیگاهشان کشف شد.

وی یادآور شد: متهمان به زندان تحویل داده شدند و تا کنون به ۲۹۰ فقره سرقت کامپیوتر خودرو اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: کارشناسان امر ارزش ریالی این پرونده را بالغ بر ۹ میلیارد ریال برآورد کردند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر